Friday, October 13, 2006

Έντεκα (όνειρα με τη φιλική συμμετοχή διασημοτήτων)

Συνήθως βλέπω εμένα και τους γνωστούς μου. Μερικές φορές όμως, κάποιο δημόσιο πρόσωπο εισέρχεται απρόσμενα στον ύπνο μου –προφανώς με την υποσυνείδητη άδειά μου. Ξεφυλλίζοντας το ημερολόγιο με τα όνειρά μου (τα οποία όπως έχω ξαναγράψει ξεκίνησα να καταγράφω -περιστασιακά- απ’ τα 10 μου) βρήκα και μερικά με διάσημους που, είτε για καλό είτε για κακό, έκαναν ένα πέρασμα ή έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο. Δεν υπάρχει πάντα εξήγηση για την παρουσία τους, δεν ξέρω γιατί ο εγκέφαλός μου χρησιμοποίησε τους συγκεκριμένους κι όχι άλλους στη ροή του προγράμματος και τι ήθελε να μου πει. Είμαι όμως σίγουρος ότι οι ερασιτέχνες (και μη) ψυχαναλυτές αναγνώστες θα βρουν μιαν απάντηση (που κατά πάσα πιθανότητα θα περιέχει τις λέξεις ‘ψωνάρα’ και ‘ήμαρτον’).

1) (1989) Έχει πεθάνει η Μαντόνα! Είναι παντού στις ειδήσεις κι εγώ μαζί με πολύ κόσμο (σαν προσυγκέντρωση) περπατάω θλιμμένος σ’ ένα κεντρικό δρόμο της Θεσσαλονίκης. Κατευθυνόμαστε προς την Πλατεία Αριστοτέλους. Φτάνοντας εκεί βλέπω εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου να κλαίνε κρατώντας φωτογραφίες της στα χέρια. Ξαφνικά ένα ελικόπτερο προσγειώνεται στη μέση της Πλατείας – είναι τελικά ζωντανή και δίνει δωρεάν συναυλία για όλους εμάς.
2) (1991) [Την περίοδο που ακυρώθηκε η συναυλία του Μ. Τζάκσον στο Ολυμπιακό Στάδιο]. Είμαι στο σπίτι κι ετοιμάζομαι να κοιμηθώ και χτυπάει η πόρτα. Είναι ο Μ. Τζάκσον ντυμένος Άραβας και ζητάει λίγο νερό. Του λέω τσατισμένος, ας μην ακύρωνες τη συναυλία σου και θα σου έδινα, και του κλείνω την πόρτα στα μούτρα.
3) (1994) Σε ένα θερινό μπαρ βλέπω μια παλιά συμμαθήτριά μου που μου γνωρίζει τη μαμά της που για κάποιο λόγο ήταν η Μίρκα Παπακωσταντίνου. Της λέω: «Δείχνει σε επανάληψη το 'Ελίζα και οι Άλλοι' και το γράφω στο βίντεο» κι αυτή λέει βαριεστημένα «Στ’ αρχίδια μου κι αν το γράφεις. Δε βγάζω λεφτά απ’ αυτό εγώ!»
4) (1997) Στο πανεπιστήμιο μας έκανε μάθημα (Art Landscapes) η Nan Goldin και σημείωνα όσα έλεγε. Ξαφνικά λέει: «Βγάλτε μια κόλλα χαρτί και αναλύστε γιατί σας αρέσουν οι φωτογραφίες μου.» Είχα πολλά να γράψω αλλά δεν έβρισκα στυλό και μου λέει αυτή, «πέρνα το βράδυ απ’ το σπίτι, θα σε εξετάσω προφορικά».
5) (1998) Μ' έστειλε ένας φίλος να κοιτάξω ένα διαμέρισμα που ήθελε να νοικιάσει για να του πω τη γνώμη μου. Σπιτονοικοκυρά ήταν η Σώτη Τριανταφύλλου. Πατάει ένα κουμπί και το διαμέρισμα, σαν τεράστιο ασανσέρ, κατεβαίνει σιγά-σιγά προς τον πάτο της θάλασσας, γιατί (όπως μου είπε) εκεί το θέλουν συνήθως οι νοικάρηδες. Όταν φτάνουμε βγαίνουμε έξω και μου κάνει εντύπωση που αναπνέω και που δεν έχει νερά. Και μου λέει τότε η Σ.Τ.: "μόλις μετρήσεις μέχρι το 16 (ή μόλις περάσουν 16 δευτερόλεπτα) τότε το νερό σε καλύπτει ξαφνικά και πεθαίνεις".
6) (2000) Έχει έρθει ο Bill Viola στο δωμάτιό μου και μου αφήνει την κόρη του για να την προσέχω όσο αυτός θα δουλεύει. Ήταν περίπου τέσσερα χρονών. Κάτι γίνεται και καθώς ψάχνω ένα Χρυσό Οδηγό, συνειδητοποιώ ότι το παιδί έχει βγει μόνο του στο μπαλκόνι. Τρέχω να την ψάξω αλλά είναι αργά – την βλέπω νεκρή στο πεζοδρόμιο τρεις ορόφους πιο κάτω. Την ίδια στιγμή επιστρέφει ο Viola και προσπαθώ με κωμικοτραγικό τρόπο να τον καθυστερήσω μέχρι να καταφέρω να ξυπνήσω. Τελικά κάνω το όνειρο lucid και πετάω κάτω, παίρνω το παιδί, με κάποιο τρόπο το ανασταίνω και του το παραδίδω. Γενική ανακούφιση.
7) (2001) Οδηγάω και μου κάνει ωτοστόπ ο Λένος Χρηστίδης. Μου λέει, «να ξέρεις, ό,τι αστείο συμβεί ή όποιο λάθος κάνεις στην οδήγηση θα το ενσωματώσω στο επόμενο βιβλίο μου». «Κι αν τρακάρω;» τον ρωτάω; «Κυρίως αυτό» απαντά.
8) (2003) Παίζω Trivial Pursuit με μεγάλη παρέα. Στη δική μας ομάδα είναι και ο Θόδωρος Αγγελόπουλος. Οι περισσότερες ερωτήσεις αφορούν τρίβια για τις ταινίες του Αγγελόπουλου. Αυτός τις απαντάει όλες και κερδίζουμε.
9) (2004) Πρέπει να επιστρέψω στο στρατόπεδο μετά τη διανυκτέρευση κι έχω χάσει τη στρατιωτική μου ταυτότητα. Την ψάχνω σε όλο το σπίτι και ξαφνικά χτυπάει το τηλέφωνο και είναι η Στέλλα Μπεζεντάκου που μου λέει "ψάξε στη βιβλιοθήκη, κάτω από το βιβλίο με τους στίχους των Smiths". Ψάχνω και είναι όντως εκεί. Παραξενεύτηκα που το ήξερε, αλλά κυρίως που ήξερε τους Smiths.
10) (2005) Ξαφνικά βρίσκομαι στα παρασκήνια των Αϋπνιών και η Α. Πάνια μου δίνει ένα χαρτί με ατάκες και λέει ότι πρέπει να παίξω στο θεατρικό, ζωντανά στην τηλεόραση. Πανικόβλητος έκανα έρανο (μαζεύοντας από τους υπόλοιπους γύρω στα 40 ευρώ) και της τα έδωσα ώστε να με αφήσει να φύγω.
11) (2006) Συναντάω στο σούπερ μάρκετ την Marge Simpson και τρέχω να της ζητήσω αυτόγραφο. Μου λέει: "Θες να 'ρθεις το μεσημέρι σπίτι για φαΐ;" Χάνομαι στους δρόμους και ξαφνικά συνειδητοποιώ ότι το σπίτι τους δεν υπάρχει γιατί είναι καρτούν. Όμως την τελευταία στιγμή βλέπω μια πινακίδα που έγραφε Evergreen Terrace και οδηγούσε σ’ ένα σωλήνα. Στροβιλίζομαι εντυπωσιακά καθώς γύρω μου αλλάζουν χίλια χρώματα και προσγειώνομαι στην καρέκλα της τραπεζαρίας που με περίμεναν οι υπόλοιποι Simpsons. Φάγαμε πίτσα με ανανά.

24 comments:

urbane71 said...

Enteka, μας έφτιαξες το πρωί, υπέροχο!
Μεταξύ μας, σίγουρα ήταν όνειρο αυτό με την Μίρκα Παπακωνσταντίνου που λέει «στ' αρχίδια μου»; Ο Mάικλ Τζάκσον ως Αραβας μου έκανε λίγο deja vu, ίσως τον έχω δει κι εγώ σε όνειρο αλλά δεν το θυμάμαι :) (γαμώτο, συνήθως δεν θυμάμαι κανένα, κι έχω ακούσει ότι δεν είναι καλό αυτό)

Lex_Luthor06 said...

Καταπληκτικο
χαχαχα

:-D

Rodia said...

Το όνειρο με αρ. 5 μου έφερε στο νου την παρασκευή γιαουρτιού. Μέχρι το 16 μέτραγε η γιαγιά μου έχοντας το μικρό της δαχτυλάκι μέσα στο γάλα με την πυτιά για να καταλάβει (να νιώσει) τη θερμοκρασία όπου ήταν έτοιμο το γιαούρτι. Οταν έφτανε να αντέχει ίσαμε να μετρήσει ως το 16, το γιαούρτι ήταν έτοιμο, σερβίριζε το γάλα σε κουπάκια και το άφηνε να κρυώσει και να πήξει.

:-) να που έμαθες και κάτι, ε
(μήπως είχες τσελιγκάδες προγόνους που "σου μιλούν" μέσα στα όνειρά σου?)

marl(t) said...
This comment has been removed by a blog administrator.
marl(t) said...

είναι τέλειο το post! Ο Michael Jackson δεν ήταν ντυμένος φαραώ ή τέλος πάντων αυλικός της βασίλισσας της Αιγύπτου (φιου άντε!) σε κάποιο βίντο κλιπ; Την οποία βασίλισσα έπαιζε η Ιμάν νομίζω; Καλά, τι θυμάμαι κι εγώ ώρες ώρες...Aυτό με τη Σώτη νομίζω ήταν το...πώς να το πω; Σχετικό; Την είχα δει σε κάποιο περιοδικό ντυμένη με ένα κόκκινο στράπλες φόρεμα (!!!) και μου έκανε εντελώς πρωταγωνίστρια σε κάποιο ψυχολογικό θρίλερ τύπου "το κελί". Τη Nan Goldin την έβλεπα κι εγώ στον ύπνο μου τις προάλλες ή μάλλον για την ακρίβεια έβλεπα την Κυρία Τεπενδρή του Κακανιά ντυμένη Nan Goldin, ίσως επειδή πήρα το σχετικό βιβλίο και του έριχνα μια ματιά πριν κοιμηθώ...

Anonymous said...

Αυτό με την Nan Goldin και τον Bill Viola με έστειλε!!!


Εγώ αυτό που θυμάμαι ήταν όταν είχα πρωτοδεί στο θέατρο τον Hugh Jackman, στο musical "Oklahoma" στο Λονδίνο ( μετά το ίδιο βράδυ, συνφάγαμε σ' ένα φιλικό σπίτι Έλληνα της ομογένειας), είδα μετά από μερικές μέρες ότι ο Jackman είχε έρθει στην Αθήνα και πίναμε με διάφορους φίλους ποτά στο Σκουφάκι, μιλούσε ελληνικά και σχολίαζε συνέχεια την ΑΕΚ και το Γρηγόρη Ψαριανό!!

Anonymous said...

@maroulitaa

Όταν κυκλοφόρησε η Mrs Tependris του Κακανιά έμπαινα σε διάφορα μαγαζιά της περιοχής του Κολωνακίου κι είχα την εντύπωση ότι θα συναντήσω την αληθινή Μrs Tependris για να την χαστουκίσω όπως η Αθήνη τη Δήμητρα Παπανδρέου.

;-p

enteka said...

urbane, έχω 'βοηθήσει' πολύ κόσμο για να θυμάται τα όνειρά του. Κάνεις κάθε βράδι ένα μίνι-διαλογισμό, και επαναλαμβάνεις με ήρεμη έμφαση κάτι του στιλ "θα δω όνειρα και θα τα θυμάμαι" πολλές φορές. Μπορεί να μην πετύχει απ' το πρώτο βράδυ (αν και σ' όσους το είπα πέτυχε), συνέχισέ το όμως και θα δεις. Δουλεύει πραγματικά. :)

lex luthor: :)

rodia: ασ'το καλό! όντως έμαθα και κάτι

μαρουλίτα: απίστευτο αυτό με την Ναν Γκόλντιν, που την είδες κι εσύ

npl: οι δύο καλύτεροι ρόλοι στην καριέρα του Hugh Jackman: 1) Οκλαχόμα στο Λονδίνο 2) στο Όνειρό σου.

[δεν είμαι ο μόνος που ονειρέυομαι τη Μαντόνα: στο Madonna Dreams περιγράφονται (και εξηγούνται) σχετικά όνειρα ανθρώπων από όλο τον κόσμο]

:) (όποιος θυμάται κι άλλες ονειρικές συναντήσεις με δημόσια πρόσωπα ας γράψει)

Provato said...

συγκλονιστικό!!!! έχω πληροφορίες ότι ο Ιονέσκο έχει λυσάξει από την ζήλια του μετά από αυτό το post Και απειλεί ότια θα αναστηθεί για να σε εκδικηθείς.


είσαι απιστεύτου και απερίγραπτου γωνία! το πόσο το καταδιασκέδασα αυτό το Post δεν λέγεται!!!


σε φιλώ πολύ. Μπράβο μπράβο μπράβο!!! μπεεεερίλιαντ!!!!

:-))

urbane71 said...

thanks enteka - ελπίζω να έχω νέα σύντομα :)

Chaca-Khan said...

Φανταστίκ!!!

Anonymous said...

ελπίζω πάντως τα όνειρό σου #1 να βγει αληθινό

υγ: θα δω όνειρα κ θα τα θυμάμαι, θα δω όνειρα κ θα τα θυμάμαι, θα δω όν..ζζζζζ.. (θα σας πω αυριο)

Anonymous said...

υπέροχα!! σε παρακαλώ στα επόμενα καλά όνειρά σου ρίξε ένα τηλέφωνο και ας είμαι και άσημος έτσι?!

αν ξαναβγείς με τους simpsons πες: μπορώ να φέρω και έναν φίλο μαζί;

Lorelei Am Rhein said...

Το όνειρο 6 είναι σενάριο για ταινία!
Και μάλιστα ζοφερή, αλλά με χιούμορ black, καρα-black!
Δεν το σκέφτεσαι να το κάνεις;;;

Τέλειο!

Anonymous said...

Καταπληκτικό :))

Αυτό με την Πάνια... τρομερός εφιάλτης, οχι αστεία.

Καλησπέρα.

Ιφιμέδεια said...

Θαυμάσιο ποστ!

Τι κρίμα που δεν θυμάμαι τα όνειρά μου...

enteka said...

το υποσυνείδητό μου ευχαριστεί θερμά!

Attalanti said...

Απλά εκπληκτικό! Για ΄μένα, αυτό το ποστ ξεχωρίζει ανάμεσα σε πολλά άλλα... Να είσαι καλά και... τέτοια όνειρα πολλά!

Anonymous said...

Όλα τα λεφτά!!!!!!

Γενικά, το μπλογκ σου είναι υπέροχο!

Anonymous said...

εντεκα
ενθουσιάστηκα άνευ προηγουμένου με αυτό το ποστ σου. Ζήτω, δεν είμαι η μοναδική ψωνάρα σ' αυτό τον κόσμο. όχι ότι το πίστευα στ'αλήθεια, αλλά νόμιζα πως το να ονειρεύεσαι celebrities είναι κάποια ανωμαλία. όχι ότι αποκλείεται να είναι, αλλά τουλάχιστον δεν είμαι η μόνη που την έχω.
δυστυχώς δεν τα έχω γράψει για να τα θυμάμαι, γιατί είναι πολλά, αλλά κάποια με έχουν σημαδέψει...
Η madonna είναι η πιο συχνή εμφάνιση, πάντως. Δεν κοίταξα το site με τις εξηγήσεις γιατί δε θέλω να μάθω.
1) Κάνω λεσβιακό σεξ με γιαπωνέζα που στο επίμαχο σημείο φοράει μαύρα φτερά. Η madonna παρακολουθεί και για επιβράβευση μου χαρίζει τα εσώρουχά της, τα οποία ήταν μωβ σατέν χωρίς στολίδια. Την επόμενη μέρα ήταν τα mtv awards και ήμουν σίγουρη ότι θα ξεμυτίσουν από κάπου γιατί θα εμφανιζόταν και η madonna. Παραδόξως, τα εσώρουχά της δεν φάνηκαν.
2) Παίζω μπιλιάρδο με τη madonna. Κερδίζω και έχω τύψεις που δεν δείχνω τον απαραίτητο σεβασμό. Η madonna εκνευρίζεται και εγώ για να γλιτώσω (?) μεταμορφώνομαι σε τεράστιο μαύρο μπράβο σωματοφύλακά της, αλλά έχω τρομερό άγχος ότι θα με καταλάβει. (Προφανέστατα είμαι ενοχικό άτομο)
3) Είμαι κολλητή φίλη της Τζένης Μπαλατσινού, συγκεκριμένα είμαστε γειτόνισσες στην Ύδρα. Το σπίτι της έχει πάρει φωτιά και έχει καεί ζωντανός ο Πέτρος Κωστόπουλος. Το όνειρο (ασπρόμαυρο) ξεκινάει ενώ πάω στο καμένο σπίτι (παλιό, πέτρινο με ατμόσφαιρα θρίλερ) και η Τζένη με περιμένει μέσα ντυμένη στα μαύρα. Απίστευτη στενοχώρια, σχεδόν κλαίω στον ύπνο μου και από το άγχος ξυπνάω και συνειδητοποιώ πως παραλίγο να κλάψω για τον Πέτρο Κωστόπουλο (για όνομα δηλαδη!)
4)Είμαι η πνευματική καθοδηγητής της sarah jessica parker. Είμαι πολύ εκνευρισμένη γιατί αυτή έχει το νου της στα παπούτσια και στα ρούχα. Τελικά με πείθει και βγαίνουμε με τεράστια παρέα, πίνουμε καπνίζουμε και περνάω τέλεια. Αρχίζω να αμφιβάλλω για τις αρχές μου (ως εγκρατής πνευματική καθοδηγήτρια).
5)Είμαι στο σπίτι του lou reed. Καθόμαστε και ακούμε μουσική. Ακίνητο όνειρο, δε μιλάει κανείς. Κρατάει αιώνες.

enteka said...

κι εγώ ενθουσιάστηκα με τα όνειρά σου. φοβερά!
:)

Anonymous said...

Αν δεις και άλλα, γράψε τα, γελάω πάρα πολύ. παρεμπιπτόντως, μου αρέσει πολύ το blog σου.

Anonymous said...

έντεκα, γεια.σε διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και θέλω να μοιραστώ δύο όνειρα με διάσημους. Λοιπόν εδώ κι ένα χρόνο βλέπω στον ύπνο μου ότι είμαι στη Νέα Υόρκη και κάθε φορά που πάω να πατήσω το πόδι μου στο Μanhattan κάτι συμβαίνει και παγιδεύομαι στην Αστόρια.Το πιο φοβερό μου εμπόδιο όμως στάθηκε η Nia Vardalos.Ενώ ήμουν σίγουρη ότι θα το παίξω Carrie με αρπάζει η Νία και με εγκλωβίζει στο μαγαζί της που πουλάει ελληνικά προιόντα και σουβενίρ και με κερνάει γλυκό βύσσινο.πάει η μεγάλη ζωή στο Manhattan!!!!
Το πιο πρόσφατο όνειρό μου όμως είναι το εξής:είμαι στην Παραγουάη σε ένα ξενοδοχείο παραθαλάσσιο(βέβαια δεν έχει θάλασσα η Παραγουάη αλλά εντάξει)Λοιπόν σε κάποια φάση εμφανίζονται Πλιάτσικας και Μαχαιρίτσας και τραγουδάνε. Μετά από το θεσπέσιο event, πληροφορούμαι ότι έχει κλείσει η ταράτσα και η αυλή του ξενοδοχείου(εκεί δηλαδή που έλαβε χώρα η συναυλιάρα!!!!)κι έχουν τεθεί σε καραντίνα. Ο κόσμος εγκλωβίζεται στο εσωτερικό του ξενοδοχείου για να μην εκτεθεί στην επικίνδυνη για τον πολιτισμό συναυλία και εξετάζονται με μεγεθυντικούς φακούς για το ποιοι έχουν νοσήσει!!Ξύπνησα δυστυχώς χωρίς να δω την έκβαση του πραγματικού αυτού θρίλερ.
Ευχαριστώ που μπόρεσα να εκφράσω το υποσυνείδητό μου.
Υ.Γ:Πριν πολύ καιρό είχα ονειρευτεί ότι με βίασε η Γωγώ Μαστροκώστα!!!!!!

enteka said...

σ' ευχαριστώ πολύ!
απίθανα!