Wednesday, November 01, 2006

Έντεκα (highlights απ' την συζήτηση για τον Χριστόδουλο στο βιβλιοπωλείο Μαλλιάρης)

Μ. Βασιλάκης:
--[στην είσοδο υπήρχαν κάμερες και αστυνομικοί, αλλά όχι και εξοργισμένοι διαδηλωτές] "Η γυναίκα μου είπε 'Πού πας στη Θεσσαλονίκη; Θα σε βρίσουν, θα γίνει χαμός'. Απ΄ότι βλέπετε δεν συνέβη τίποτα - μέχρι στιγμής. (Κάποιος απ' το κοινό φωνάζει: "Μα είναι ήδη όλοι έξω απ' τον Πανούση, πού να τα προλάβουν όλα!”)
--“Στη σελίδα 666 του βιβλίου βάλαμε την ταυτότητά του Χριστόδουλου, που ο αριθμός της αρχίζει με 666! Δεν υποστηρίζω βέβαια ότι υπάρχει κάτι σατανικό, το έκανα για να δείξω ότι τα περι 666 είναι χαζομάρες”.
--"Έγινε μια προσπάθεια σπίλωσής μου από διάφορα απ' αυτά τα έντυπα που διαβάζουν οι αρχιερείς, ξέρετε... Χριστιανικές Σελίδες, Στόχος, Espresso, Traffic..." [γέλια]
--"Έχω δεχτεί συγχαρητήρια για το βιβλίο, από Αρχιεπισκόπους και πάνω - μέχρι Πατριάρχες..."

Γ. Μπουτάρης, Ι. Πέτρου, Ν. Μπίστης, Α. Μανιτάκης:
--"Επι χούντας στην κατάληψη της Νομικής ο Αρχιεπίσκοπος ερχόταν μέσα στη Σχολή για να μας βοηθήσει! Κουβαλούσε μαζί του δυο σακούλες τρόφιμα. Αυτός ήταν τότε ο αρχιεπίσκοπος, αυτός είναι και σήμερα... Μιλάμε βέβαια για τον αρχιεπίσκοπο Αλβανίας!" [γέλια]
--[ότι ο Χριστόδουλος έκανε χαμό με τις ταυτότητες για 2 χρόνια, μέχρι που πήρε ευρωπαϊκά κονδύλια (ο αντιευρωπαϊστής) από την κυβέρνηση] "Ζάλισε, φανάτισε, δίχασε... και ξέχασε!"
--"Έχω να τον ρωτήσω... Γιατί δεν κάνει κόμμα;"
--"Πολλοί ιερείς επικοινώνησαν με τον συγγραφέα για να προμηθευτούν το βιβλίο, γιατί ντρέπονταν να πάνε στα βιβλιοπωλεία".
--“Είναι γνωστή άλλωστε η δήλωσή του ότι η ανθρώπινη Λογική είναι μια μορφή ειδωλολατρίας”.
--"Είναι η τακτική του Χριστόδουλου. Όταν τα βρίσκει σκούρα αποσύρεται και μετά γίνεται ακόμα πιο ενεργητικός. 'Χάθηκε' λόγω της κάθαρσης και τώρα πάει παντού! Πάει και κάνει χαιρετισμούς και ομιλίες στους πιο ετερόκλητους ακροατές...
--“…και πηγαίνει σ’ ένα σωρό άσχετα συνέδρια. Πριν λίγες μέρες πήγε να μιλήσει στο αθηναϊκό συνέδριο των Γάλλων Συμβολαιογράφων! Και τους μιλούσε πόσην ώρα για την αξία της οικογένειας! [Είναι αλήθεια: στο site της Εκκλησίας υπάρχει ολόκληρο το κείμενο της ομιλίας στους Γάλλους Συμβολαιογράφους ("Ο συμβολαιογράφος και η οικογένεια την 3η χιλιετία").]

*(δείτε και το σχετικό ποστ με Χαρακτηριστικές Δηλώσεις Χριστόδουλου λίγο πιο κάτω)

14 comments:

averel said...

νομιζω πως θα μπορουσες να γραψεις ανετα 666 ποστ για αυτον τον αρχιτραγο.

enteka said...

τώρα είδα ότι έγραψαν κάτι σχετικό και τα Μυστικά του Κόλπου εδώ

urbane71 said...

ωραία ανταπόκριση! ξέρει κανείς αν έχει γίνει παρουσίαση του βιβλίου στην Αθήνα;
(το προηγούμενο βιβλίο του Βασιλάκη, πάντως, για τις ελληνικές αντιδράσεις στην 11η Σεπτεμβρίου, το έφαγε, κυριολεκτικά, η μαρμάγκα)

s.frang said...

Θεωρώ πολύ σημαντικό ότι παρουσιάστηκε και (ελπίζω να) προβλήθηκε από τον τύπο της πολιτικά οπισθοδρομικής Θεσσαλονίκης το βιβλίο "Η μάστιγα του θεού" - θα έλεγα καλύτερα "των θεών". Αν και τώρα σκέφτομαι ότι επικεφαλής της Μακεδονίας είναι ο αναρχο-κομμουνιστο-ορθόδοξος και κολλητός του χριστόδουλου, Ζουράρις. Μάλλον θα θάψουν την παρουσίαση δεόντως.

Xilaren said...

ωραίααααα. I like

μπράβο

rapaz said...

H παρουσίαση στην Αθήνα έγινε στις 06.06.06 :). Περισσότερες πληροφορίες στο http://mvasilakis.blogspot.com/2006_06_01_mvasilakis_archive.html

WinterAcademy said...

βρε αφήστε τα αυτά και πες μας τον οίκο! ήσουν εκεί? prada? blanick? η αγωνία με κατατρώει! (για την ακρίβεια μου'χει φάει ήδη τέσσερα δάχτυλα, όλα εκτός από το μεσαίο, που είναι και στραμμένο σε όρθια στάση, προς το νότο.. εκεί δε μένει η μανδάμ?)

πολυβιος said...

τί δουλειά είχε στους γάλλους συμβολαιογράφους ?

bigmouth said...

Α ρε Χριστόδουλε...έχεις πει κάτι μαλακίες!

πολυβιος said...

το τελευταίο το ακούσατε ? θα δεχθεί τη βιασθείσα και τη μάνα της αλλά και τους τέσσερις νεαρούς κατηγορούμενους. για να μας συμπαθήσουν αυτοί που κατάλαβαν τί έγινε αλλά και να μη μας αντιπαθήσουν οι ελληναράδες. είναι Θεός !

Allitnil said...

Πάλι στο Χριστόδουλο έπεσα! Τι κακό με βρήκε; Και τον είδα τον εφιάλτη το βράδυ…

enteka said...

ok, είπαμε αλλά όχι κι έτσι. τη δημόσια συμπεριφορά του κρίνουμε, όχι την ιδιωτική.

Anonymous said...

I was a catechumen repelled by your anti-Semitic service, especially on
Good Thursday (beatitudes 4th tone, 13th antefone 2nd plagal 6th tone, 11th
antefone 2nd plagal 6th tone; also Tuesday 3rd ode 2nd tone tropare). Don't
you know how these passages fired up the Black Hundreds to go out and kill
Jews for their Judas fires? Some of you say they were added during the Middle
Ages and should be removed. What are you waiting for? Jews and Protestants
don't eat anything when they fast, but you eat seafood that is not Kosher,
deliberately out of anti-Semitism. You refuse to use matzabread in the
communion host because of your anti-Semitism. Your service book was written
by Chrysustolm, a communist Syrian terrorist who sought to consumate the
crimes his Seleucid forefathers were prevented from committing on Channukah,
and who wrote "Questioning is the subversion of faith" (Homily I on I Timothy
I). How do you masquerade to parade for religious freedom? If you want
Greeks to be a free people again, you should abandon your islamosoviet
religions and join the West. How do you expect Americans to elect Greeks who
attend such services to higher office?
George K Comney (Comnenus?) GComney@yahoo.com http://www.geocities.com/gcomney/goatrfm.html

enteka said...

simera pou pethane o xristodoulos den mporo na min ton skefto me aperanto sevasmo ton iatriko kai psyxologiko agwna tou. oi diloseis tou den allazoun, oute i antimetopisi mou apenanti s' aytes.

ki akomi ki an diafonousa tromera mazi tou, den tha mporousa para na exo lypithei pragmatika, gia ton anthropo Xristodoulo.

makari, sintoma, eite me ti voitheia tou opoiou theou, i tis epistimis, i akoma kai sindiasmou, na nikithei epitelous oristika o karkinos, afti i apaisia astheneia. an tyxon yparxei theos (kai poly perissotero an akouei tous anthropous) afto tha ithela na zitiso afti ti stigmi.

kai makari i ekklisia me ta xrimata, tis ektaseis kai tin periousia tis na voithisei oso ginetai s' ayto.

tha to kanei???