Monday, May 15, 2006

Έντεκα (όνειρα της περιόδου 2002-2003)


1) 16/10/02. Είμαι στην αυλή του [παλιού Δημοτικού σχολείου μου]. Πλησιάζω το κλειστό γυμναστήριο κι από μια πορτούλα ρίχνω μια μάτια: το δάπεδο είναι όπως ήταν, αλλά εκεί που ήταν οι κερκίδες, είχαν βάλει θέσεις κυριλέ - σα θεάτρου ή όπερας.
2) 30/10/02. Στο γραφείο του κομπιούτερ είναι κρυμμένο ένα φίδι. Έντρομος πηγαίνω στην κουζίνα και κλείνω την τζαμένια πόρτα. Το βλέπω να σκίζει την πόρτα (να τη διαπερνά, όπως σε ηλεκτρονικό) και να 'ρχεται καταπάνω μου. Με ακουμπά στο δάχτυλο και φεύγει... Μετά βρίσκομαι στη Χαλκιδική και προσπαθώ να περιγράψω στους γονείς το όνειρο με το φίδι.
3) 03/11/02. Σε ένα καφέ-μένσα προσέχω τη Μ. και τον Π. (παλιοί φίλοι των γονιών μου). Μου αποκαλύπτουν πως στις αρχές του ’80 είχαν οι δυο τους ένα καλτ πειραματικό γκρουπ, σαν τους Timbuk 3 και προσέχω πως, όντως, κόσμος τους ζητούσε αυτόγραφα.
4) 13/11/02. Βλέπω, σκηνοθετώ και μαγνητοσκοπώ το διαφημιστικό τρέιλερ του Rules of Attraction, με το να πετάω πάνω από ένα κολέγιο καθώς μια φωνή περιγράφει το διαφημιστικό. Πετάω πρώτα πολύ πανοραμικά και μετά κάνω ζουμ κατεβαίνοντας.
5) 28/11/02. Είμαι στα βραβεία τέχνης Turner και προς το τέλος του ονείρου, μιλάω στα παρασκήνια με την Σαμ Τέιλορ Γουντ. Μου δίνει μια πρόσκληση για το after party με τη DJ Μυρτώ (?) το οποίο γινόταν στο Μέγαρο Μουσικής στο Ποσειδώνιο. Προφασίζομαι πονοκέφαλο.
6) 16/12/02. Ακούω κάποιον να τραγουδά ένα νέο τραγούδι και το ρεφρέν είναι κλεμμένο από το Yanka. Του το λέω αλλά δεν θυμάται το Yanka. Μπαίνω στο Kazaa και του το κατεβάζω.
7) 2/1/03. Στη δουλειά κυκλοφορεί η φήμη ότι θα διώξουν δύο από τους μόνιμους εργαζομένους. Λέω, ας το δούμε σαν διαδικασία από ριάλιτι. Έδιωξαν μία γιατί αργούσε στη δουλειά κι έναν γιατί έκανε bulling στο γιο του. Στεναχωρήθηκαν πολύ και πρότεινα να αποχωρήσω οικειοθελώς, ώστε να γλιτώσει κάποιος τη θέση του.
8) 26/1/03. Ήμουν κομπάρσος στο σετ της ταινίας του D. Lynch και (μαζί με τους άλλους κομπάρσους) ταξίδευα μ’ ένα λεωφορείο. Φτάσαμε σε παραθαλάσσιο καφενείο (σαν από ταινία του Αγγελόπουλου) και περιμέναμε να μας ταΐσουν και να μας δώσουν καφέ ή αναψυκτικό.
9) 3/2/03. Ο Τ. πηγαίνει εμένα, και δύο επτάχρονα παιδάκια σε συναυλία επανένωσης των Smiths. Καθώς τρέχουμε με το αμάξι, ο T. ανοίγει την πόρτα και σπρώχνει έξω το κοριτσάκι που κουτρουβαλάει στην άσφαλτο. Σοκάρομαι κι αρχίζω να του φωνάζω. Αργότερα στη συναυλία συνειδητοποιώ ότι ο Morrissey κι ο J. Marr δεν είχαν δεχθεί να επανενωθούν και θα έπαιζαν μόνο οι άλλοι δύο.
10) 15/3/03. [στο Oxford Circus tube station, καθώς αλλάζω γραμμές βλέπω συχνά μια γυναίκα μελαγχολική, λεπτή, γύρω στα 40 που τραγουδάει, fragile αιθέρια τραγούδια] Στο όνειρο είδα ότι την έψαχνα, αλλά περνούσε μέσα από τους τοίχους, και έτρεχα ξωπίσω της στους διαδρόμους για να αγοράσω το CD της. Όταν το κατάλαβε, χαμογέλασε και μου χάρισε μια μοβ κασέτα της.
11) 21/3/03. Δικάζομαι για ψευδορκία σε χώρο όπως τα δικαστήρια στο Λουκι Λουκ (στάβλος, όλοι οι χωρικοί παρόντες, έτοιμη κρεμάλα). Προς έκπληξή μου η μητέρα μου ανεβαίνει στο έδρανο και είναι αυτή η δικαστίνα. Ο κανονισμός έλεγε πως όσο λάμπει ο ήλιος, αποφασίζει η δικαστίνα, αλλιώς οι αιμοδιψείς χωρικοί. Όταν φτάνει η ώρα να καταθέσω, ο ήλιος είχε σχεδόν χαθεί. «Προλαβαίνουμε» μου είπε η σωτήρας μου και με αθώωσε χτυπώντας το σφυρί.

12 comments:

Anonymous said...

Πάρα πολυ καλές και προσεγμένες δουλειές,όπως μας έχεις συνηθήσει πάντα άλλωστε!!!Μπραβο!Keep up the good work!!
:)

Xilaren said...

i think this is the best list so far

:-)

Λαμπρούκος said...

είναι κάποια μορφής ψύχωση ή ένας διπλοφαλικός συμβολισμός :ο)

enteka said...

:o) to all

Miss Anthropy said...

Εβγε, πολύ καλό, εγώ ή δεν θα τα θυμάμαι ή θα βλέπω φρικτούς εφιάλτες...ΜΜΜ, καλή ιδέα, να γράψω για τα χειρότερα όνειρα που έχω δει στο blog μου...Χεχε...Thanx again babes!xx

enteka said...

cruella, θα περιμένω το θέμα σου:)
btw μόλις ξύπνησα από έναν μίνι εφιάλτη.
Ήμουν σ' ένα λόφο και φoρούσα κάτι γυαλιά που έχω (και που στην πραγματική ζωή έχει σπάσει ο σκελετός 3-4 φορές τον τελευταίο μήνα και τον κολλάω με σούπερ κόλλα - έχω ήδη παραγγείλει τα καινούργια).
Ξαφνικά μου βγαίνουν τα γυαλιά, κι αρχίζουν να κατρακυλούν στην κατηφόρα. Τα κοιτάζω, ανήμπορος να αντιδράσω -το μόνο που σκέφτομαι είναι να μην σπάσουν γιατί την έβαψα.
Αναπηδούν λοιπόν από πέτρα σε πέτρα (κατρακυλώντας όπως o Homer πέφτει απ' τους λόφους) και προς μεγάλη μου ανακούφιση παραμένουν ανέπαφα - μέχρι που προσγειώνονται στο τέλος της κατηφόρας και σπάνε στα δύο. "Όχι ρε γαμώτο!!" σκέφτηκα και ξύπνησα.

Idάκι said...

Φίλε μου, ΓΡΑΦΕΙΣ!!!

Θα συμφωνήσω με την Xilaren, είναι η καλύτερη λίστα σου!! Λατρεύω τα trivia και τις επιλογές σου για λίστες αλλά κάτι τόσο προσωπικό είναι κλάσεις ανώτερο ανάγνωσμα!

:))

Sleeper in Metropolis said...

ΑΨΟΓΟ POST! Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με id! :)
Αναμιγνύουμε σε ένα μπωλ τα υλικά συν δύο κουταλιές της σούπας ηθοποιούς - αινιγματικές μούρες, μαζί με μία σπιθαμή ιντριγκαδόρικo soundtrack. Ανακατεύουμε μέχρι το μείγμα να γίνει σχετικά ομοιογενές. Σιγοψήνουμε σε χαμηλή φωτιά για 15'. Σωτάρουμε. Και το Mullholand Drive για έντεκα ;) άτομα είναι έτοιμα για σερβίρισμα!

enteka said...

thanks! symfono se ena vatho me muse pou symfonei me id pou symfonei me xilaren. kai muse, i syntagi sou egrapse!!!

Rodia said...

Πολύ καλόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!
Περιμένω κι άλλες πολλές ενδεκάδες!

:-)

enteka said...

θενκς ροδιά, πες μου καμία που θα σου άρεσε
χχχ

alienlover said...

η λίστα είναι σούπερ-γουάου! keep listing ;)