Wednesday, June 06, 2007

Έντεκα (παρανοϊκά λεπτά στον κόσμο του David Lynch)

Έχει μια μανιέρα ο Lynch που μου ταιριάζει απόλυτα, καλλιτεχνικά μιλώντας.
Η ασάφεια, το όνειρο, η επανάληψη, η αίσθηση ότι το παζλ σιγά-σιγά ενώνεται αλλά πριν ολοκληρωθεί στο μυαλό σου, κι ενώ νιώθεις ότι θα το αγγίξεις, όλα διαλύονται κι απομακρύνονται με ιλλιγιώδη ταχύτητα. Είναι κάτι τελείως προσωπικό, ξέρω ότι οι περισσότεροι τον βαριούνται: εγώ απλά απορώ που υπάρχει κάποιος που λέει όσα ήθελα να πω ενώ ταυτόχρονα ξεκλειδώνει (και βιάζει, ίσως) τόσο πετυχημένα το υποσυνείδητό μου.

1) Eraserhead (1977). H ανάμνηση ενός φίλου από τότε (αρχές ’90) που το είδε σε μεταμεσονύχτια στο Μακεδονικόν: υπάρχει αυτή η σκηνή με μια ηλικιωμένη που κουνιέται με μια κουνιστή πολυθρόνα και το κάνει αυτό για κάποια ώρα χωρίς να γίνεται τίποτα. Θεατής σηκώνεται απηυδησμένος και φωνάζει μισοαυστηρά: «Να γυρίζει η γιαγιά!». (γέλια)
2) The Elephant Man (1980). Στο tv-room στην λονδρέζικη εστία του πανεπιστημίου. Οι υπόλοιποι ήθελαν να δουν κρίκετ στο BBC, αλλά είχα πάει πρώτος. Με κοιτούσαν με μίσος.
3) Dune (1984). Στην τηλεόραση σε διακοπές στη Χαλκιδική πριν από 15 χρόνια. Δεν είχα καταλάβει ότι ήταν Lynch και σκεφτόμουν «τι χαζομάρα». Δεν άλλαξα γνώμη.
4) Blue Velvet (1986). Με την πολυαγαπημένη μου Τατιάνα σε ειδική προβολή στο Ολύμπιον. Συνέβη το εξής αληθινό περιστατικό στην αίθουσα: επειδή είναι γεμάτη η Τατ. κάθεται μερικά καθίσματα πίσω μου. Μπορεί και να είναι ο μόνος άνθρωπος στην αίθουσα που βρίσκει το B.V. φοβερά τρομαχτικό. Καναδυό φορές έρχεται και μου λέει ότι φοβάται και την καθησυχάζω, αλλά στην πιο «τρομακτική» σκηνή, καθώς κάποιος επιτίθεται σε κάποιον ακούω μια στριγκλιά και νιώθω να πέφτει με δύναμη κάποιος πάνω μου ρίχνοντάς με και κάνοντάς μου σχεδόν κεφαλοκλείδωμα – τρόμαξα πολύ δεν ήξερα από πού μου ήρθε. (η αίθουσα σείεται, εξευτελιστικά γέλια του πλήθους)
5) Wild at Heart (1990). Αντιγράφω από προηγούμενο ποστ: Δεν το είδα στην εποχή του, τότε έβλεπα μόνο παιδικά και κωμωδίες. Θυμάμαι που το είχε δει στο σινεμά η αδερφή μου (το ίδιο άτομο με το Blue Velvet incident). Γύρισε πίσω εξοργισμένη και μου διηγήθηκε με κάθε σπλάτερ λεπτομέρεια το πόσο απαίσιο ήταν, λέγοντάς μου να μην το δω ποτέ! Ευτυχώς δεν την άκουσα.
6) Twin Peaks: Fire Walk with Me (1992). Την περίοδο που διάβαζα το Κρυφό Ημερολόγιο της Λόρα Πάλμερ. Η Κ.Β. το είχε σε βιντεοκασέτα σπίτι της και την παρακαλούσα να μείνει ξύπνια να το δούμε μαζί. Το είδα μόνος στο σκοτάδι και το καταχάρηκα. Ίσως η αγαπημένη μου ταινία του. [Και κάτι για το Twin Peaks, τη σειρά. Έβλεπα μικρός ένα επεισόδιο στην ΕΤ2 και συνέβαινε το εξής καταπληκτικό: ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ οι ομιλίες του επεισοδίου, αν και μπορούσες να διαβάσεις τι έλεγαν από τους υπότιτλους. Για κάποιο μεταφυσικό λόγο ακουγόταν ΜΟΝΟ το κανάλι των ηχητικών εφέ (πόρτες που κλείνουν, βήματα – καθώς και η μουσική). Σ’ ολόκληρο το επεισόδιο. Ήταν φανταστικό: έβλεπες κάποιον να ουρλιάζει στα βουβά, ακούγοντας μια μουσικούλα, μια καρέκλα που εκσφενδονίζεται στον τοίχο, ένα τηλέφωνο που χτυπάει, στόματα που ανοιγόκλειναν, υπότιτλοι που εξηγούσαν. Έκτοτε ρώτησα πολύ κόσμο και τους έδειξα το επεισόδιο που είχα γράψει στο βίντεο: όλοι μου είπαν πως αυτό δεν είχε γίνει επίτηδες από τον ιδιοφυή σκηνοθέτη -όπως νόμιζα- αλλά από κάποιο κωμικοτραγικό λάθος της ΕΤ2. Αυτό ενίσχυσε την πεποίθησή μου πως, μερικές φορές, τα μεγαλύτερα έργα τέχνης γίνονται κατά τύχη ή κατά λάθος.]
7) Lost Highway (1997). Στο Αλέξανδρος (που δεν υπάρχει πια –νιώθω 80 χρονών!), ήταν σαν όνειρο. Το ξαναείδα στο φτηνό Prince Charles του Λονδίνου αλλά και σ’ ένα μικρό σινεμά-κατάληψη στο Βερολίνο, όπου μοίραζαν στην αίθουσα δωρεάν ποτήρια με κρασί και φυσικά επιτρεπόταν και το κάπνισμα. Δεν πίνω σχεδόν ποτέ – τότε μέθυσα βλέποντας την ταινία (για τέταρτη φορά) και ήταν μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη εξωφρενικές Αποκαλύψεις. [Φυσικά και πάλι δεν κατάλαβα τι έγινε στο τέλος, και το προτιμώ έτσι.]
8) The Straight Story (1999). Δεν πήγα καν να το δω στο σινεμά. Τελικά το είδα σε μια βιντεοκασέτα-δώρο που έδινε το TV Zapping. Σίγουρα θα το έβρισκα καλό αν το είχε κάνει άλλος. Όμως βαρέθηκα φριχτά: λίγο πριν τελειώσει κάτι έγινε κι έπρεπε να φύγω απ’ το σπίτι. Δεν ενδιαφέρθηκα ποτέ να δω το τέλος.
9) Mulholland Dr. (2001). Το είχα δει τα Χριστούγεννα στην Ελλάδα και γυρνώντας στο Λονδίνο πείστηκα (άλλο που δεν ήθελα) από μία gimmick διαφήμιση στο Time Out που υποστήριζε ότι ακόμα κι αν το είχαμε δει έπρεπε να το ξαναδούμε. Ο λόγος ήταν μια λίστα με (μπερδευτικές) ενδείξεις του τι συμβαίνει στην ταινία και τι πρέπει να προσέξουμε για να την καταλάβουμε. [Σχετικά: zpiderland]
10) Rammstein: Lichtspielhaus (2003). Το μόνο που δεν έχω δει ακόμη. [Οk, δεν είναι κανονική ταινία, είναι τα βίντεο κλιπ τους, ένα είναι σκηνοθετημένο απ' τον Λιντς – τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται (!)]
Inland460
11) Inland Empire (2006). Θα έβγαινε κατευθείαν σε dvd στη χώρα μας αλλά τελικά, για λόγους άσχετους με τη συνεχή μου γκρίνια σ’ αυτό το μπλογκ, ήρθε μέχρι (!) και στην Θεσνίκη. Απολαυστική mindfuck παράνοια, ο καλύτερος εφιάλτης που έχω δει. Περιμένω να περάσουν λίγες μέρες για να ξαναπάω. [ένα ποστ/επεξήγηση της ταινίας]

------------------------------------------------------

+ (κι άλλο!)


"I like darkness and confusion and absurdity, but I like to know that there could be a little door that you could go out into a safe life area of happiness."



1) Quiz: Ποια ταινία του Lynch είστε; [εγώ είμαι Mullholland Drive, όπως και το 16% των ανθρώπων που κάναν το τεστ]

2) Κάθε μέρα ο Lynch λέει τον καιρό όπως τον βλέπει απ’ το παράθυρο του σπιτιού του στην Καλιφόρνια. Δεν πρόκειται για πλάκα. [daily weather report]

3) Απ’ το ‘83 μέχρι το ’92 έφτιαχνε το δικό του κόμικ-στριπ με τίτλο: The Angriest Dog in the World, που δημοσιευόταν κάθε βδομάδα σε εναλλακτικά έντυπα. Χαρακτηριστικό του φοβερού κόμικ: οι εικόνες κάθε φορά ήταν ίδιες, το μόνο που άλλαζε ήταν τα λόγια.

4) Ένα απ’ τα αγαπημένα μου βίντεο-κλιπ όλων των εποχών: Nine Inch Nails – Perfect Drug (από το Lost Highway, σκηνοθεσία Μ. Romanek) Επίσης: Angelo Badalamenti & Julee Cruise - Falling

5) Unfinished / Unrealized Projects (γιατί μερικές φορές τα πιο σημαντικά είναι αυτά που δεν έγιναν)

6) Κι όμως υπάρχει, και πεθαίνω να το δω: Lost Highway - The Opera

7) Διαφημίσεις σκηνοθετημένες απ’ τον D.L. [σχεδόν όλες υπάρχουν και στο youtube, η αγαπημένη μου είναι για τα τσιγάρα Parisienne]

8) Τ-ε-λ-ε-ι-ο. Πραγματική ζωή: δυο τύποι τραβούν με την κάμερά τους τα αξιοθέατα του L.A. κάνοντας βόλτες με το αυτοκίνητο και δεν πιστεύουν όταν βλέπουν στο πεζοδρόμιο τον Lynch (και την αγελάδα του). Σταματούν το αυτοκίνητο, βγαίνουν έξω και… (συνέχεια)

9) Live στη σκηνή: ο Lynch μιλάει και οι Au Revoir Simone παίζουν μουσική.

10) Φοβερή παρωδία του Twin Peaks στο Saturday Night Live /// Twin Peaks cameo στους Simpsons.

11) David Lynch on Transcendental Meditation



τέλος

33 comments:

Anonymous said...

γειααα!Το ποστ το διάβασα τρέχοντας και ανυπομονώ να βρώ χρόνο να κάνω τ ακλικ μου στα λινκς μετην ησυχία μου!Ήθελα να στο πω απλά, γιατί μία αδυναμία στον κύριο την έχουμε!

neutrino said...

καλα αλλο ενα ποστ παραδεισος. παταω τα λινκς με μανια και νιωθω σαν να ειμαι κατω απο το χριστουγεννιατικο δεντρο και να ξεσκιζω τα περιτυλιγματα απο τα δωρα.
lol 1: το Inland Empire ηταν η πρωτη ταινια που Lynch που ειδα ποτε.
lol 2: η δευτερη ηταν το .."Rabbits" (οταν δεις το inland θα καταλαβεις). τον τελευταιο μηνα ειδα το Mullholand, το Straight Story, το Blue Velvet (ΕΙΝΑΙ τρομαχτικο!) και καταναλωσα πολυ τυρι (οχι ενταξει, πλακα κανω για το τυρι).
hint 1: το λινκ των διαφημισεων δε δουλευει.
hint 2: επιτελους, παρακαλουμε φτιαξε τα ενοχλητικα τυμπανα (αν και μαλλον ταιριαζουν με το σημερινο λυντσικο συμπαν!)
ασχετο 1: Θελω να δω τα twin peaks! που μπορω να τα βρω;
και τελευταιο ασχετο: ισχυει ο Μ.Δ. αυριο στο arthouse οπως ειπες στου Mhulot?!??

Misirlou Oubliez said...

Θα σε καθηλωσει τοσο που θα κατσεις να δεις ακομα και τους τιτλους τελους. Για την ακριβεια θα τους διαβασεις προσεχτικα.

enteka said...

Λοιπόν, θα χαρείτε να μάθετε ότι πέταξα τα υποβλητικά/ενοχλητικά τύμπανα έξω απ' το blog.

lifewhispers, χαίρομαι
neutrino, έφτιαξα το λινκ των διαφημίσεων -για να μην πω για τύμπανα!-, κι όσο για τη σειρά twin peaks δες στο mininova.org έχει και τα 2 seasons, για να τα κατεβάσεις χρειάζεσαι bitcomet ή κάτι τέτοιο. [Ουπς, δυνατά τα είπα αυτά; Εννοούσα μπορείς να τα αγοράσεις απ' το Amazon.]

*Ισχύει για τον Μ.Δέλτα, αύριο Πέμπτη θα είναι στο arthouse, δες το λινκ στο sidebar μου.

misirlou: σε 3 ώρες...

marl(t) said...

λοιπόν, είμαι Lost Highway (στο 8% δηλαδή, σπάνιος άνθρωπος...) και θυμάμαι πως είχα δει το Twin Peaks: Firewack With Me σε κάποιο κανάλι της αμερικάνικης καλωδιακής τηλεόρασης πολλές φορές, όλες απογεύματα που βαριόμουν ασύστολα να κάνω τις ασκήσεις των μαθηματικών για το σχολείο. Τότε κάτι καταλάβαινα. Μετά από χρόνια που το ξαναείδα στην ελληνική κρατική τηλεόραση δεν κατάλαβα και πολλά. Αλλά πάλι είχα πιει και μερικά ποτάκια πιο πριν και ίσως να έπαιξε κι αυτό το ρόλο του...

HAL9000 said...

"In Heaven everything is fine"
Καλή τύχη enteka σε τρεις ώρες...

jaded man said...

Πολύ καλό post! Προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους άρεσε το Mulholland Dr. να δουν και το Inland Empire ακόμα και αν δεν είναι fan του Lynch. Έίναι σαν το σατανικό αδερφάκι του Mulholland Dr.
Δείτε και εδώ για το Mulholland Drive.

Anonymous said...

αχ βρε έντεκα έγραψες για τον lynch αυτά που σκέφτομαι τόσα χρόνια και είναι αδύνατον να εκφράσω!! μου επιτρέπεις να μάθω την παράγραφο απ'έξω και να την λέω όταν υπερασπίζω τον εαυτό μου που μου αρέσει τόσο πολύ? Θα σε μνημονεύω, εννοείται:)

a female Darcy said...

vasika gia tous Rammstein mono ena videoclip ipotithetai oti exei skinothetisei kai auto einai apla skhnes apo to Lost Highway( h agapimenh mou).
Nomizo oti o Lynch tha eprepe na girisei ena video clip gia thn Bjork.
Psakse ti mikri mikous pou ekane gia ta 60 xronia tou festival ton kannon. Einai pio kalh apo to Inland Empire.

Anonymous said...

Πρώτα απ'όλα παρε μια βδομάδα OFF μέχρι να μελετήσουμε το ποστ.
ΟΚ βγήκα Mulholland Dr και εγώ, fine by me το έχω δει 10 φορές.

Anonymous said...

χασιμο ο λιντς!

antikeimena said...

Βγήκα Eraserhead (κι εγώ που με είχα για petrolhead...)

Πάντα ωραία τα ποστ σου, ακόμη κι αν δε λατρεύω τον Lynch (αν και το Mulholland Drive μου άρεσε).

Πολύ καλός ο παραλληλισμός σου neutrino: αυτά τα links είναι όντως δωράκια.

An-Lu said...

You are Twin Peaks: Fire Walk With Me!
832 other people got this result!
This quiz has been taken 4691 times.
25% of people had this result.

Κρίμα που έχω δεί μόνο τα πρώτα επεισόδια!

enteka said...

καλημέρα,
το inland empire χτες το βράδι, ήταν μια mindfuck εμπειρία...
ήταν αυτό που λέμε παράνοια.

περιμένω να περάσουν λίγες μέρες για να ξαναπάω.

κατά τα άλλα:
1) μια διευκρίνιση, το Twin Peaks είναι η γνωστή σειρα, το Twin Peaks:Fire Walk with Me είναι η λιγότερο γνωστή και αρκετά κακολογημένη υπέροχη ταινία που βγήκε μετά αλλά ήταν prequel, δηλαδή έδειχνε τη ζωή και τις τελευταίες μέρες της Λόρα Πάλμερ πριν τη δολοφονία της [η σειρά ξεκινούσε με την ανακάλυψη του πτώματός της]
2) neutrino, μα πού το είδες το Inland και μετά πρόλαβες να δεις και τα άλλα; [μη χάσεις το Lost Highway - και το Fire Walk with me]
3)Πολύ ενδιαφέρον το λινκ με την ανάλυση του Ebert για το Mullholland - και να φανταστείς ότι αυτός ο κριτικός ήταν η νέμεσις του Λιντς.
4) τι πλάκα που με προετοιμάζατε, λες και σε τρεις ώρες παντρευόμουν (ή ήμουν πρόβατο στη σφαγή). Πολύ μ' ανέβασε αυτό :)
5) α μπα?, δεν είναι ο απόλυτος σκηνοθέτης σπιτιών; (next week, αν με πιάνεις)
6)female darcy, έχεις δίκιο για τους Rammstein, απογοητεύτηκα τώρα λίγο. [πού να το ψάξω αυτό που λες;]
7) indictos, να πάρω μια βδομάδα off, ωραίο αστείο...
8) θενκς για όλα τα σχόλια. Και μια ευχή: ο Λιντς γύρισε την ταινία ψηφιακά (κι όχι με κινηματογραφικό φιλμ) πράγμα που με τρόμαξε λίγο γιατί στο τρέιλερ η εικόνα έδειχνε τόσο άβολα αληθινή, που ήταν σαν ψευτοhome movie. Ευτυχώς αυτό δεν με ενόχλησε στην ταινία, αντίθετα, ταίριαζε εξαιρετικά. Είχε πει λοιπόν ο Λιντς ότι τη γύρισε με ψηφιακή κάμερα γιατί είναι πολύ πιο έυκολο και πολύ πιο φτηνό. Η ευχή μου λοιπόν: David, now that you have a cheap, easy and fast way to shoot movies, could you please shoot once (or more) every year?
9) Και κάτι ακόμη: στο βίντεο των λινκς (νο8) που οι δυο νεαροί τον βλέπουν τυχαία στο πεζοδρόμιο με την αγελάδα του, ο Λιντς κάνει ένα χάπενινγκ για να προωθήσει την υποψηφιότητα της Λόρα Ντερν για τα Όσκαρ. [είχε την φωτο της σε πανό κι έγραφε for your consideration]. Φυσικά και η Ακαδημία δεν την επέλεξε (μάλλον δεν την έκανε καν 'consider'). Ήταν ένα Μεγάλο Λάθος, κατά τη γνώμη μου.

:)

Anonymous said...

OK πρόταση Νο 2: πάρε μια βδομάδα off και (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) αγόρασε το βιβλίο "ΤΑ ΑΝΑΛΕΚΤΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ SCHOTT" ο ορισμός του Trivia.

bidibis said...

Ωραίος ο Lynch, ακόμα κι όταν δεν τον καταλαβαίνεις τουλάχιστον απολαμβάνεις την ατμόσφαιρα. Αλλά κα τη μουσική του Μπανταλαμεντι...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

The Grandmother - an Experimental Student film by David Lynch (1970)


http://openflv.com/watch?v=Nzg2NTM1&p=0

neutrino said...

[τα αναλεκτα του κυριου Schott ειναι μια απολαυση!!! triviatriviatrivia!!]

το Inland το ειχα δει προ αμνημονευτων στη δημοσιογραφικη και το ξαναειδα πριv 2 Κυριακες παλι στην Αθηνα. ειχα χρονο λοιπον (γιατι οπως υποθετω σκεφτηκες κι εσυ, αυτα τα πραγματα θελουν το χρονο τους!!!).
θα συμφωνησω απολυτα με τον ορισμο mindfucker, αλλα οχι και ταινια του καθε χρονο -θα γινουμε επισημως παρανοικοι και θα χρειαστουμε και εμεις meditation!

Zpi said...

και πάνω που έλεγα να πάω για ύπνο μου δωσες Homework ;-)
Τέλειο ανυπομονώ να τσεκάρω τα λινκς

enteka said...

ZPI: αν τελικά αφού τσεκάρεις όλο το ποστ πας όντως για ύπνο μόλις ξυπνήσεις να μου γράψεις τι όνειρα είδες!

ok, πρέπει να ψάξω τα ανάλεκτα του κυρίου

steven, φοβερό! ευχαριστούμε

g.a.n.g, η μουσική του Μπανταλαμέντι γεμίζει ολόκληρο ποστ!

WinterAcademy said...

εγώ ήμουν [είμαι] μέγα twin peaks freak. βιάστηκα κι αγόρασα tv ως φοιτητής [ωχ, πρόδωσα ηλικία τώρα?] για να προλάβω το πρώτο επεισόδιο. επειδή φυσικά δεν είχα video, παρακολουθούσα και ταυτόχρονα έ.γ.ρ.α.φ.α. τι γινόταν. όπως καταλαβαίνεις μιλάμε για παράνοια!

[θυμάμαι χαρακτηριστικά τη σκηνή που η donna επισκέπτεται τον james στη φυλακή, και από ντροπαλή και γλυκιά μαθήτρια έχει μεταλλαχθεί σε φαμ φατάλ. Μπαίνει μέσα καπνίζοντας ηδονικά -από πότε άρχισες να καπνίζεις? -από τότε που άρχισα να έχω άγχος -κι από πότε άρχισες να έχεις άγχος? -since i started smoking..

Στο στρατό [στο κέντρο] κοιμόμουν δίπλα σ'έναν σκυλά [πολύ καλό παιδί κατά τα άλλα]. Μια μέρα, καθώς δυσκολευόταν και να ξυπνήσει το πουλάκι μου, του έβαλα τα ακουστικά με το θέμα του twin peaks. μου είπε ότι ήταν το ωραιότερο ξύπνημα που είχε κάνει στη ζωή του. Και δίκαια, γιατί είναι ένα από τα ωραιότερα μουσικά θέματα ever. [Είναι και από τις λίγες ευχάριστες αναμνήσεις που έχω από το στρατό, γιώργο π. στην απίθανη περίπτωση που διαβάζεις i salute you]

όμως, επειδή αυτό δεν είναι twin peaks post, να συμπληρώσω και πως:

1.ποτέ δε βλέπω δεύτερη φορά ταινία στο σινεμά. το Mulholland το είδα τρεις φορές. για τη naomi έπρεπε να γυρίζει με κοπάδι ολόκληρο από γελάδες!

2.με τίποτε δεν πρόκειται να δω τις ταινίες του που έχω χάσει παρά μόνο σε αφιέρωμα σε κινηματογραφική αίθουσα [έτσι δεν έχω δει eraserhead αλλα και lost highway. φεστιβάλ θεσ/νίκης ακούς??]

3. το fire walk with me ήταν απλά α-πα-ρά-δε-κτο!

4.ελπίζω να προλάβω να δω το inland, αλλά για πολλούς και διάφορους λόγους, βαθιά μέσα μου ξέρω ότι δε θα τα καταφέρω.. [φεστιβάλ θεσ/νίκης ακούς??]

5. πάντα υπάρχει χώρος στο top10 των άλμπουμς των 90s για το soundtrack του twin peaks, non?

a female Darcy said...

εδω: http://www.youtube.com/watch?v=P9Q7ZKH7G4A

divine mitsakos said...

s agapw pou ta egrapses ayta

divine mitsakos said...

ki eimai kai twin peaks :)))

Zpi said...

Πφεεβ εχω σκάσει τώρα. Χθες χαζεύοντας τα λινκς κατέληξα να βλέπω το Grandmother του Lynch. Ειδα το μισό και σήμερα δε μπορώ να το βρω πουθενά. {λες να ήταν όνειρο;}

Ασε που στο τεστ βγήκα Dune...

Debby said...

Μου θύμησες το Twin Peaks που λάτρευα να το βλέπω όταν προβαλλόταν τότε!
Πολύ θα ήθελα να το ξαναδώ. Ξέρεις αν κυκλοφορεί κάπου?

Sleeper in Metropolis said...

είμαι eraserhead [24%]

και το θα το έλεγα πριν κάνω το τεστ.

:)

Anonymous said...

Φοβερές οι παρατηρήσεις σου enteka για τον Lynch.Το test με έβγαλε Dune,που δεν έχω δει αλλά κατά τα λεγόμενά σου μάλλον καλλίτερα.Θέλω να ξέρεις πάντως πως διαβάζω καθημερινά το blog σου.

Anonymous said...

Great Post!
[αλλά τώρα σοβαρά, το FWWM αγαπημένη σου ταινία;;;]

Εγώ είμαι τέκνο της Lost Highway... [κι έχω δει όλα τα επεισόδια του Twin Peaks -όποιος θέλει να μάθει επιτέλους τον δολοφόνο, μόλις κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα σε dvd]

sorry για το link, αλλά δεν μπορώ να γράψω λιγότερα:

http://seagazing.blogspot.com/2007/04/david-lynch_29.html

Το INLAND EMPIRE τέλος, είναι φοβερό [και όχι όσο δύσκολο φαίνεται], δείτε το!

enteka said...

winteracademy: ξετρελάθηκα που το ε.γ.ρ.α.φ.ε.ς!

femaledarcy: θενκς!!

divinemitsakos: :)

zpi: dune!!

muse: ;)

debby: δες τα σχόλια πιο πάνω, και για την νομιμη και για την μη νόμιμη εκδοχή.

machos, χαίρομαι :)

inverted_a: great comment. και συμφωνώ με την προτροπή σου για να δει ο κόσμος το Inland Empire

Anonymous said...

Exo mathei oti to atomo Tatiana einai iperpanemorfo. Tora mathaino oti einai kai evaisthito kai fovatai efkola. Eisai pragmatika poly tyxeros pou einai adelfi sou.
Alexis Papanotas

enteka said...

lol