!!!
1) Οι ποπ επιτυχίες γίνονται από φόβο!
Άλλο να το υποψιάζεσαι κι άλλο να το μαθαίνεις από επίσημα χείλη:
Ερευνητές απευθύνθηκαν σε νεαρά άτομα ηλικίας 12-17 ετών, ζητώντας τους να ακούσουν διάφορα τραγούδια της ποπ μουσικής σκηνής και έπειτα να εκφράσουν τη γνώμη τους για αυτά. Διαπίστωσαν ότι η άποψή τους άλλαζε όταν πληροφορούνταν τον βαθμό δημοφιλίας που είχε το κάθε κομμάτι στους συνομηλίκους τους. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αν κάποιος έφηβος διαπιστώσει ότι ένα τραγούδι που του αρέσει δεν είναι δημοφιλές στους υπολοίπους της ηλικίας του αλλάζει γνώμη, αφού ο εγκέφαλός του μεταφράζει αυτή τη διαφοροποίηση σε ένα είδος «κοινωνικού τρόμου», με αποτέλεσμα να ακολουθεί και εκείνος τις μουσικές προτιμήσεις της πλειοψηφίας. #
2) Είναι να μην σε πιάσει στο στόμα του!
(Οι κριτικές δίσκων του Γιώργου Ε. Παπαδάκη στην Ελευθεροτυπία συνεχίζονται. Αναρωτιέμαι αν θα τρόμαζαν τους έφηβους κι αν θα τους άλλαζαν γνώμη… )
Σήμερα μια κριτική του, για τον πρώτο δίσκο της Αρετής Κετιμέ. Ο τίτλος της κριτικής ενδεικτικός:
«Οι φωνητικές αρετές της Αρετής αναμένονται».
“Ως παραγωγή, πάντως, είναι ενδεικτικός των προδιαγραφών που θέλει να επιβάλει η νέα τάξη πραγμάτων στην ελληνική δισκογραφία: φτήνια και προχειρότητα. Δεν πρόκειται για συνέπεια της οικονομικής κρίσης, αλλά για συνειδητή απροκάλυπτη και ενίοτε χυδαία υποτίμηση της τέχνης. […] Δυστυχώς, το ταλαντούχο κορίτσι ατύχησε στον πρώτο δίσκο του: κακές ηχογραφήσεις, κλισέ ενορχηστρώσεις, αμήχανες επιλογές.”
3) POWERPLAY
Sophie Ellis-Bextor – Bittersweet (H pop στα καλύτερά της με το πιο πιασάρικο ρεφρέν που άκουσα τελευταία. Και να μην άρεσε σε κανέναν άλλον δεν θα άλλαζα γνώμη.)
4) Στον κόσμο των διαφημίσεων του Άλτερ
Το Άλτερ έχει κάποια σχέση με μια δισκογραφική, με εκδοτικούς οίκους, με ραδιόφωνα, με εφημερίδες. Κι έτσι, ίσως με ευνοϊκούς όρους, διαφημίζει ένα σωρό προϊόντα, συνήθως πολιτιστικά. Αυτές οι «εσωτερικές» διαφημίσεις παίζονται ξανά και ξανά. Και ξανά. Και ξανά. Μέχρι που μαθαίνεις απέξω τα τραγούδια, μέχρι που θες να αγοράσεις τα Λάχανα και Χάχανα (και τα Χάχανα και Λάχανα) προκειμένου να τους βουλώσεις το στόμα, μέχρι που εύχεσαι να μην είχε γραφτεί ποτέ εκείνο το βιβλίο για την Αϊμέ που σημαίνει μάνα ή γυναίκα.
(η συνέχεια στο Media Trip)
5) Αποτελέσματα Ερώτησης Κρίσεως:
Αγαπημένοι Σκηνοθέτες;
Πάνω από 530 ψήφοι έκριναν το αποτέλεσμα ως εξής:
15. Darren Aronofsky
14. John Waters
13. Hitchcock
12. Θ. Αγγελόπουλος
11. Steven Spielberg
10. Lars von Trier
9. Ingmar Bergman
8. Martin Scorsese
7. Federico Fellini
6. David Lynch
5. Pedro Almodovar
4. Stanley Kubrick
3. Quentin Tarantino
2. Tim Burton
1. Woody Allen
Μπράβο Woody!
(Εγώ ψήφισα Woody Allen και David Lynch. Επίσης ψηφίστηκαν οι: Jim Jarmusch / Ridley Scott / neil jordan / David Fincher / Jean Luc Godard / Luis Bunuel / Frank Darabont / παζολινι / Zhang Yimou / Loach / Coppola / Keaton / Kurosawa / Γαβράς / Krzysztof Kieslowski / / Herzog / Gaspar Noe / Richard Kelly / Wes Anderson / Wong Kar Wai / Sofia Coppola / Terry Gilliam / Richard Curtis / Roman Polanski / terence davis / John Cassavetes / kim-ki duk / Coen Brothers / Charlie Kaufman / Μπιλυ Γουαιλντερ)
6) Ερώτηση Κρίσεως:
Ποιο είναι το αγαπημένο σας κανάλι; (Επιλέγετε όσα θέλετε ή προσθέτετε και κάποιο που δεν υπάρχει. Για όσους δεν βλέπουν τηλεόραση υπάρχει η επιλογή «κανένα».)
.
7) ΠΟΠ ΦΛΑΣΜΠΑΚ
(Φλασμπακ από κάτι που ποτέ δεν είχα δει. Κάποιος απομόνωσε τη λέξη Boogedy κάθε φορά που αναφερόταν στην ομώνυμη τρας ταινία φτιάχνοντας ένα σουρεαλιστικό, παρανοϊκό κολάζ.)
8) OSCAR WILDE’S Quote-of-the-week
There are only two kinds of people who are really fascinating: people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing.
9) ΟΝΕΙΡΑ ΜΕ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ
(σήμερα όνειρο που είδε η Έλσα)
Κάθομαι σ' ένα από τα γνωστά καράβια-μπαράκια του Θερμαϊκού και διαβάζω ήρεμα ένα μάθημα της σχολής μου, γιατί την επόμενη μέρα θα εξεταζόμουν.
Όντας προσηλωμένη στη μελέτη, παρατηρώ με τη γωνία του ματιού ότι έχουμε απομακρυνθεί αρκετά από την παραλία, οπότε δε χάνω χρόνο και τρέχω να βρω τον καπετάνιο του πλοίου.
Προς έκπληξή μου, καπετάνιος με λευκή στολή και ανάλογη ναυτική περιβολή είναι... ο Παρτσαλάκης. Τον ρωτάω όλο αγωνία γιατί απομακρυνθήκαμε από την παραλία και πότε θα γυρίσουμε, γιατί δίνω μάθημα την επόμενη, για να πάρω την απάντηση, συνοδευμένη από γαλήνιο χαμόγελο, ότι "σε 100 ώρες φτάνουμε Καναδά!". Ξύπνησα κάπου μεσοπέλαγα, κάνοντας κουπί μέσα σε μια σωσίβια λέμβο με παρέα τα βιβλία μου...
*Ήρθε κάποιος διάσημος στον ύπνο σας; enteka11@gmail.com
10) Πραγματικά εξοργιστικό: Οι τρανσέξουαλ είναι μόνο για μετά τα μεσάνυχτα;
Μόνο παραλογισμός θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η απόφαση του ΕΣΡ να συσκεφθεί για να επιβάλλει πρόστιμο στην απογευματινή εκπομπή του Σεργουλόπουλου και της Μπακοδήμου επειδή είχαν ως καλεσμένη στην εκπομπή τους την κα Μπέτυ Βακαλίδου που έπαιζε στην επιτυχημένη ταινία ΣΤΡΕΛΛΑ. Η ΣΤΡΕΛΛΑ η οποία έχει 11 υποψηφιότητες στα φετινά βραβεία της Ακαδημίας Ελληνικού Κινηματογράφου αναφέρεται στη ζωή μιας τρανσέξουαλ.
Η κα Βακαλίδου, λοιπόν, με σοβαρότητα και διακριτικότητα μίλησε για την ταινία στην οποία είναι υποψήφια για το βραβείο δεύτερου γυναικείου ρόλου αλλά μας έδειξε με την παρουσία της ότι υπάρχουν σε αυτή την κοινωνία τρανσέξουαλ σοβαρές, με σεμνό ντύσιμο, επίπεδο και με εικόνα 180 μοίρες διαφορετική από την εικόνα των έξαλλων και προκλητικών γυναικών με πλαστικά στήθη που όλοι μας έχουμε στο μυαλό μας. Σε αυτή λοιπόν την υποκριτική κοινωνία, η κα Βακαλίδου αποτέλεσε λάθος παράδειγμα για το σοβαροφανές ΕΣΡ το οποίο κάλεσε τους συντελεστές της εκπομπής για απολογία.
[αίσχος]
11) Πώς πέρασα το Π/Σ/Κ:
Το ΠΣΚ μου το πέρασα στην Έκθεση Βιβλίου. Παρουσιάσεις, νέα βιβλία, το χάι τεκ περίπτερο της Κίνας, γνωριμίες, συζητήσεις, παλιοί γνωστοί, ιδέες για νέα βιβλία, ένα κοκτέιλ πάρτι (κι ένα ελαφρύ μεθύσι), παρακολούθηση εκδηλώσεων, αντικρουόμενοι στόχοι, συγγραφείς που εκτιμώ: όλα έχουν γίνει ένα σύννεφο στο μυαλό μου και με δυσκολία τα ξεχωρίζω. (Ανυπομονώ να τα ξαναζήσω του χρόνου.)
-----------
-----------
+ + + + Η νέα στήλη, στην ουσία ένα μικρότερο, καθημερινό ‘Έντεκα της Δευτέρας’, συνεχίζεται. Αν απολαμβάνετε το μπλογκ, βάλτε και τη στήλη στα bookmarks για να τη διαβάζετε καθημερινά. ;)
*Bits and Pieces*
---------------------------------------------------
!!!
.
.
.
.
20 comments:
Κανονικα αναμεσα στα κομματια του κειμενου πρεπει να παρεμβαλλεται μια φωνη απο το υπεπεπεραν (?) που να λεει "η Αθηνα Κακουρη υπογραφει το νεο της βιβλιο", "ελατε να σας σκιτσαρουμε μεταξυ 6-8", κ.ο.κ.
Cool t-shirt, by the way.
ΥΓ : Go Woody ! Αντε περιμενουμε το καινουριο στις Καννες, με "εναν ψηλο μελαχρινο" (σαν ατακα καφτεζους μου ακουγεται ο τιτλος της νεας του ταινιας)
...Please kane kati gi auto!
Εξοργιστική απόφαση του ΕΣΡ, που δυστυχώς δεν είναι η μόνη, και ακόμα χειρότερα δεν μου προκαλεί κάποια έκπληξη..
Προσυπογράφω το σχόλιο του Flanders. Μόνο που θα προτιμούσα τη φωνή της Παρασκευής που καλούσε το κόσμο να παρακολουθήσει live μαγειρική από διάσημους "τηλεμάγειρες". Ήταν ακόμα πιο αστείο..
Καλή εβδομάδα! :)
Αυτό που έγινε με το ΕΣΡ, είναι απλώς ανάξιο σχολιασμού.
Όσο για την έρευνα που έγινε στο Λονδίνο, για το πώς γίνονται οι ποπ επιτυχίες, εν μέρει συμφωνώ. Ωστόσο ένα ποπ τραγούδι, αν αντέξει στο χρόνο, πιστεύω, ότι δεν έπαιξε τόσο μεγάλο ρόλο ο "κοινωνικός τρόμος" των εφήβων, αλλά, ότι πρόκειται σαφώς για ένα καλό τραγούδι. Οπότε συμφωνώ με την έρευνα όσον αφορά τα τραγούδια που κάνουν επιτυχία για 3-4 μήνες και μετά ξεχνιούνται.
Καλησπέρα,
1) Υποθέτω ότι θα έχει σχέση με αυτό, που είχα ακούσει κάποτε για το "peer group pressure". Όταν το είχα ακούσε, βέβαια, για πρώτη φορά στο μάθημα των αγγλικών δεν καταλάβαινα, τί σήμαινε.
2) Με αφορμή την κριτική. Θυμάμαι κάποτε, που έγραφαν ότι η Κετιμέ είναι διακριτική κλπ. Μπορεί και να ήταν, αλλά στο τέλος όλα τα ΜΜΕ δεν την άφηναν να αγιάσει. Δεν έχει πλάκα όποτε βγαίνει κάποιος νέος καλλιτέχνης, που όλοι μιλάνε για την διαφορετικότητα και την διακριτικότητά του σε σημείο που να τον υπερεκθέτουν περισσότερο από τους "συμβιβασμένους";
3) :-)
4) Και φυσικά είναι υπέροχος ο στόμφος της εκφωνήτριας, όταν διαφημίζει τα βιβλία, λες και διαφημίζει έργα αντίστοιχα του Σαίξπηρ.
7)Boogeydy ?
8) Ποίοι είναι περισσότεροι;
9) Ταχύτατο το πλοίο μπαράκι :-)
11) Σχετικό: Διαβάζω το stumbling on happiness.
Πότε θα μπει η Ελεύθερη Ώρα στο Media Trip;
Δε σε πρόλαβα το Σάββατο - ας όψεται το καθάρισμα του σπιτιού - αλλά ήταν όμορφα στην Έκθεση - όπου πάλι φτιάξαμε ό,τι είχε σχέση με το ΕΚΕΒΙ! Θα αναρτήσω σχετικό ποστ! Και του χρόνου!
ουυυυ για τον Γούντι Άλλεν. Κανένα για τα κανάλια φρικτοί φορείς βλαχιάς και πολιτικής προπαγάνδας. Ε αυτά, δεν το διάβασα και όλο :)
flanders: !!! είσαι ντροπαλός?
anonymous, για ποιο?
κωνσταντίνε, λολ!
anonymous, συμφωνώ, η έρευνα μιλάει πιο πολύ για τις μόδες της μουσικής μάλλον...
thoughtsofashy, έχεις δίκιο για την κετιμέ!
στράτο, πολύ ωραίο και φέτος το στήσιμο
mahler, ναι, δεν αποκλείεται να κερδίσει το "κανένα κανάλι"...
Ντροπαλος δεν ειμαι,αλλα αφενος ημουν με παρεα,αφετερου παντα θεωρουσα παντα θεωρουσα "καπως" να ενοχλεις τους "celebrities" μετα απο μια ομιλια/στον δρομο/κτλ.Ηλθον (και ξαναηλθον την Κυριακη για αγορες), ειδον και απηλθον.Εξαλλου,τι να ελεγα ? "Γεια,ειμαι ο Flanders" (lol).
Ισως ο μονος "διασημος" που θα πλησιαζα θα ηταν ο Γουντυ Αλλεν.Και ο μονος μαλλον που θα τον ενοχλουσε η πολλη επαφη με fans.
enteka: γελάς, αλλά δεν είδες το κόσμο πανικόβλητο να τρέχει να προφτάσει τους τηλεμάγειρες με το που άκουγαν τις ανακοινώσεις..
(εντάξει, μπορεί να υπερβάλλω, αλλά όντως με το που ακούστηκαν οι ανακοινώσεις υπήρχαν κάποιοι απ'την εκδήλωση που ήμουν οι οποίοι σηκώθηκαν..)
4/11:
είναι η γνωστή καθετοποίηση της παραγωγής κατά την οποία η επιχείρηση λιανικής πώλησης αναλαμβάνει και την παραγωγή της χονδρικής: παράγει η ίδια το προϊόν που θα τοποθετηθεί στη βιτρίνα του δικού της μαγαζιού. Μεγάλο παράδειγμα ήταν η δισκογραφική HEAVEN του ANT1 επί χρυσής εποχής FAME STORY. Μετεξέλιξη του, πιο σαρωτική, είναι η MODERN TIMES που εκτός από βιβλία έχει και τους μουσικούς καταλόγους της LEGEND (που εν’τω μεταξύ είχε εξαγοράσει και τη LYRA) με άφθονο διαφημιστικό χρόνο σε ALTER και MAD και με κεντρικό σημείο πώλησης το Metropolis: όλα υπό ιδιοκτησία ή συμμετοχή Κουρή και Υιού (που έχει ακόμα την ΑΥΡΙΑΝΗ) –ζαλίστηκα.
Εγώ θα ψηφιζα αντερσον και χαίρομαι τουλάχιστον που ψηφίστηκε από κάποιους. Και μετά γουντυ και τερι γκιλιαμ.
Ειλικρινά απορώ κ γω με τον εαυτό μου, αλλά σοκαρομαι με την απόφαση του εσρ. Κανονικά θα έπρεπε αυτή η κυρία να τους κάνει μήνυση πίσω αν γινόταν. Είναι πολύ κρίμα.
Αν κατάλαβα καλά, θα μπλογκάρεις κάθε μέρα στο Bits and Pieces, παράλληλα με τους Αόρατους Ρεπόρτερς και εβδομαδιαία στο Έντεκα και στο Media Trip. Σίδερο στη μέση σου που λέγανε (άγνωστο γιατί) οι παλιοί. Γιατί όμως είναι κλειστά τα σχόλια στο Bits&Pieces?
flanders, ναι, αυτό να μου έλεγες :)
κωνσταντίνε, τι πλάκα
η ζωή στο σαλόνι, σ' ευχαριστώ! κατατοπιστικότατο...
flons, συμφωνώ...
ιφιμέδεια, ξεχνάς τα βιβλία... Μάλλον γενήθηκα για να γράφω. Τα σχόλια δεν υπάρχουν για τεχνικούς λόγους, τα έχω ζητήσει ανοιχτά και περιμένω...
Δεν έχω καν τηλεόραση, αλλά επέλεξα συνειδητά το μοναδικό ενδιαφέρον κανάλι. Καλή τύχη σε όσους ψηφίσουν οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα και... καλό κουράγιο.
Για την εξοργιστική απόφαση του ΕΣΡ θα συμφωνήσω με τον Κωνσταντίνο Μπούγα: Δεν κάνει πια καν εντύπωση.
wes anderson, τέλειος!!!!
μόλις ανακάλυψα το Bits&Pieces και κόλλησα :-)
Άρη,
καλησπέρα.
Είχε γραφικά στην έκθεση, είχε όμως και ωραία. Να σου πω την αλήθεια - πόσο αυτιστική είμαι πια;- τη φωνή που μεγαφώνιζε τις εκδηλώσεις την πήρα είδηση αργα την Κυριακή, τρεις μέρες ούτε που την άκουγα...πώς λέμε στον κόσμο μου, ένα τετοιο πραγμα.
Για το εσρ τι να πω; Άλλα για αλλα της παρασκευής το γάλα, λεει ο, ενίοτε, σοφός λαός.
Για την Κετιμέ συμφωνώ και εχω συμμετασχει κι εγώ στο"εγκλημα", για να μη βγαζω την ουρα μου απέξω.
Τώρα λεω να πάω να ανακαλύψω κι εγώ το Bits&Pieces.
Φιλιά και καλό μήνα για αυριο!
Υ.Γ. Χρωστας κατι υπογραφές, σε βιβλία, το ενθυμείσαι ελπίζω, ε;
πάνο, να υποθέσω ότι εννοείς τον σκάι?
ουφ :):)
αναστασία, φιλιά! χρωστάω ναι :) όποτε σε βολευει πες
http://vimeo.com/10935456
Μπορεί να το έχεις ήδη δει, αλλά όταν το είδα σκέφτηκα "αυτό είναι για τον enteka". Φαίνεται καλύτερα το τρισδιάστατο όταν είναι μικρό σε μέγεθος το βίντεο, στο full screen χάνει κατά πολύ.
Post a Comment