Wednesday, July 04, 2007
Έντεκα (τι έγινε μετά #2: "Το Ρετιρέ")
Η σειρά που ήταν πίσω από την εποχή της
(φωτο intvduals)
Μάλλον κακή σειρά, τρομακτικά προβλέψιμη και αφελής. Η έναρξη των ετήσιων επαναλήψεών της σηματοδοτεί το καλοκαίρι. Ως μέγας συλλέκτης κλισέ την έχω μέσα στην καρδιά μου.
*Έλντα Πανοπούλου [Χαρούλα Πεπονάκη]: Μετά το Ρετιρέ: σειρές στην τηλεόραση, χάλια επιθεωρήσεις, έκανε το πρωινό του Μέγκα με τη Βόσσου («Μεταξύ μας») όπου έπαιζε και ακορντεόν. Το συγκλονιστικό είναι ότι έφτιαξε (και έχει, ακόμα και τώρα που μιλάμε) δική της Σχολή Θεάτρου (!!!) Τώρα τελευταία γκρινιάζει για το χαμηλό επίπεδο, για τις κλίκες που την αφήνουν απέξω, ενώ σε πρόσφατη απολαυστική συνέντευξη είχε το θράσος να βροντοφωνάξει «Βρώμισε» η τηλεόραση από τα πολλά... σκουπίδια!
*Κατερίνα Γιουλάκη [Κατερίνα]: Σίριαλ και θέατρο (με τίτλους όπως «Σημίτικη Κουζίνα…και ο λαός στην πείνα» και «Ελλάς Ολέ και Τσέπες Κουρελέ»), πάχυνε και ξανααδυνάτισε εκατό φορές, συμμετείχε στο πρωινό του Φώτη και της Μαρίας στο Μέγκα, παραμένει συμπαθέστατη.
*Βίκυ Βανίτα. Η γλυκιά κυρία Ζαχαροπούλου, η Νόρα του Ρετιρέ, το αφεντικό που θα ήθελα να έχω, έφυγε απ’ τη ζωή πριν από μερικούς μήνες. Λίγο πριν είχε εμφανιστεί στο Παρά Πέντε. Και παλιότερα είχε γράψει ένα εξαιρετικό κείμενο στο symbol για τη μοναξιά και το γάτο της. [Στην Βικιπαίδια υπάρχουν περισσότερα.]
*Παύλος Ευαγγελόπουλος [Ιάσων, σύζυγος Ελένης]: Μετά το τέλος του Ρετιρέ έπαιξε τον ίδιο πάνω-κάτω ρόλο και στους Μικρομεσαίους. Μετά, απείχε σε μεγάλο βαθμό από την τέχνη (όχι επίτηδες, υποθέτω). Φέτος το καλοκαίρι οργώνει τα ανοιχτά θέατρα της χώρας με τα εξαιρετικά Σκουπίδια του Γ, Ξανθούλη με το ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας (!)
*Κούλα Αγαγιώτου [κυρία Σοφία]: Το δεύτερο μέλος του καστ που δεν είναι πια μαζί μας, η Κ. Αγαγιώτου έφυγε τον περασμένο Δεκέμβριο. Το Ρετιρέ ήταν η τελευταία της δουλειά. Είχε την ατυχία να δει τον εαυτό της θέμα σε μεσημεριανή εκπομπή του Άλτερ πριν τρία χρόνια. Ο τίτλος έγραφε: "ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ 103χρονης ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΡΕΤΙΡΕ!". [άρα ήταν 89 όταν έπαιζε στο Ρετιρέ;] Η παρουσιάστρια κατήγγειλε τον Δαλιανίδη που την ξέχασε, και επαναλάμβανε ότι "είναι 103 χρονών - δεν ντρεπόμαστε λίγο?!" Σε κάποια στιγμή παίρνει τηλέφωνο η ανιψιά της, και λέει: "Έχετε λάθος πληροφόρηση, η θεία μου είναι 84 χρονών κι όχι 103!!" Συνέχισαν να μιλούν για τα προβλήματά της ενώ ο τίτλος άλλαξε magically σε " ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΗΣ 84χρονης ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΟΥ ΡΕΤΙΡΕ!".
*Κλαίρη Κατσαντώνη [Ελένη, σύζυγος Ιάσωνα]: Άμα ψάξετε στο google για την «Κλαίρη Κατσαντώνη», πάνω-πάνω θα βρείτε το enteka, και μάλιστα με δύο διαφορετικά ποστ. Τα φαινόμενα όμως απατούν∙ δεν έχω ιδέα τι απέγινε, είναι πραγματικό μυστήριο και σηκώνω τα χέρια ψηλά.
*Νεφέλη Ορφανού [Αμαλία/Ξινή]: Μετά το Ρετιρέ έπαιξε σε διάφορες σειρές (και στο Τρίτο Στεφάνι του Ταχτσή που, καλώς ή κακώς σκηνοθέτησε ο Δαλιανίδης στον Αντ1 το ’96). Αυξομειώσεις βάρους και πετυχημένες θεατρικές εμφανίσεις στο 8 Γυναίκες Κατηγορούνται και στο Ψέμα στο Ψέμα.
*Τζόις Ευείδη [Ειρήνη, άγριο νιάτο, ανιψιά Κατερίνας]: Καστανομάλλα την πρώτη σεζόν, ξανθιά τη δεύτερη, η άγνωστη πριν το Ρετιρέ ηθοποιός μετά το τέλος της σειράς έκανε την πιο πετυχημένη καριέρα απ’ όλους: Απ’ το οι Μεν και οι Δεν μέχρι το Καφέ της Χαράς κι από ταινίες σε θεατρικές παραστάσεις.
*Τάσος Κωστής [Φοίβος, καφετζής]: Μετά το Ρετιρέ έπαιξε σ’ ένα σωρό σειρές του Μπέζου, τώρα παίζει στην Μαρία την Άσχημη. Η σημαντικότερη συνεισφορά του στην τέχνη όμως βρίσκεται στις μεταγλωττίσεις παιδικών σειρών (και ταινιών όπως το υπέροχο Meet the Robinsons). Γνωστή μου που τον είδε στο στούντιο να κάνει τις διάφορες φωνές του Αστυνόμου Σαΐνη (μία απ’ τις δεκάδες ηχητικές περσόνες του) δήλωσε τρομερά εντυπωσιασμένη.
*Νίκος Κούρος [Χρήστος, φαρμακοποιός, σύζυγος Κατερίνας]: Σύμφωνα με το εντυπωσιακό του βιογραφικό στη Βικιπαίδια, ο Νίκος Κούρος είναι σήμερα 8Ο ετών. Είχε σημαντική καριέρα και πριν και μετά το Ρετιρέ. Θέατρο Τέχνης, Εθνικό, Μέγαρο Μουσικής, ποιητικές συλλογές κ.α. Μετά το Ρετιρέ τον πρόσεξα σε δύο ταινίες του Θόδωρου Αγγελόπουλου: Το Βλέμμα του Οδυσσέα (1995) και Μία Αιωνιότητα και Μία Μέρα (1998)
* Μάκης Δελαπόρτας [Άλκης, βοηθός Ιάσωνα]: Μετά το Ρετιρέ ο Δελαπόρτας επικεντρώθηκε στην αξιοποίηση μουσικών και λογοτεχνικών αναμνήσεων απ’ τον παλιό «καλό» κινηματογράφο. Επιμελήθηκε 200 δίσκους και πάρα πολλά βιβλία διασημοτήτων. Είναι εύκολο να τον κατηγορήσεις για προικοθήρα τυμβωρύχο που κέρδιζε από τη λάμψη υπέργηρων ηθοποιών, τους νοιάστηκε όμως [μάλλον] σε δύσκολες στιγμές. Το βιβλίο του για την Ζ. Σαπουντζάκη έχει τον τίτλο ΜΙΑ ΖΩΗ ΖΩΖΩ!
**και τι έκανε ο σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης εδώ [δεν αναφέρει ότι ήταν στην κριτική επιτροπή του Dream Show: The Theater, όπου και άντεξε μόνο καναδυό βδομάδες].
------------------------------------------------------------
ΠΟΣΤ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΣΤ
Για χρόνια μάζευα τα κλισέ του Ρετιρέ και πέρσι τέτοια εποχή τα έκανα ποστ. Το οποίο [what the heck] αναδημοσιεύω εδώ:
Έντεκα (από τα πιο προβλέψιμα κλισέ του Ρετιρέ)
Για τον ΧΘ που ζει εδώ και χρόνια με τους γονείς και τη γιαγιά του το δικό του Ρετιρέ.
"Το Ρετιρέ [όπως και οι άλλες σειρές του Δαλιανίδη] αναπαράγει σε μεγάλο βαθμό τα ίδια κλισέ, τους ίδιους τύπους, ενίοτε τα ίδια περιστατικά και διαλόγους... Ακριβώς εδώ έγκειται το μυστικό του μεγαλείου της σειράς! Είναι διασκεδαστικά αναχρονιστική, εκτός πραγματικότητας, απόλυτα προβλέψιμη σε βαθμό αστειότητας!"- από το Fantastic 80s
1) Η ανιψιά της Κατερίνας θέλει κάτι. Ψήνει την γιαγιά να το απαιτήσει αυτή. Όταν η Κατερίνα γυρίζει πεινασμένη σπίτι η γιαγιά αρχίζει τα «Κοίταξε να δεις Κατερίνα μου, πρέπει να…». Η Κατερίνα (που συνέχεια λέει «Το φαΐ μου, πού είναι το φαΐ μου») εκρήγνυται. Επαναλαμβάνει δύο φορές την τελική φράση του επεισοδίου (την δεύτερη με περισσότερη έμφαση) και, καθώς παγώνει η εικόνα, ακούγεται το χαρακτηριστικό ♫♫Τιρι τιρί τι τι♫♫ της μουσικής τέλους.
2) Αυτό υπάρχει σ’ όλες τις σειρές του Δαλιανίδη: Κάποιος παίρνει φάρσες τον ήρωά μας. Μια, δυο, τρεις… Στο τέλος ο ήρωας τον βρίζει, μόνο που στο τηλέφωνο ήταν ο εργοδότης ή το object of desire.
3) Όποτε κάποιος πηγαίνει στο εξωτερικό, την προηγούμενη εμφανίζονται απρόσκλητοι στο σπίτι του φίλοι και συγγενείς με παραγγελίες. Λίστες με δερμάτινα μπουφάν, κρέμες νυκτός, γυαλιά ηλίου κλπ. Στο τέλος ο ήρωας τους πετάει όλους έξω, ακυρώνοντας το ταξίδι στο Λονδίνο, φωνάζοντας: "Άμα είναι έτσι, δεν πάω πουθενά! Δεν πά-ω που-θε-νά!" (Τίρι τιρί τι τι)
4) Κάποιος ενοχλητικός έρχεται σπίτι κι αρχίζει να τηλεφωνεί στην Αμερική μιλώντας με το πάσο του. Η Κατερίνα κρατιέται με νύχια και με δόντια για δυο-τρία λεπτά. Τελικά, σε έξαλλη κατάσταση, κόβει το καλώδιο του τηλεφώνου και πετάει (με verbal abuse) το άτομο έξω απ’ το σπίτι.
5) Η κυρία Σοφία, μετά από ώρες ταπεινωτικής κουβέντας, έχει πείσει την Κατερίνα να δεχτεί να έρθουν στο σπίτι όλοι οι γείτονες-κομπάρσοι, για να παίξουν χαρτιά ή να κάνουν επίδειξη τάπερ. Η Κατερίνα κλείνεται στην κουζίνα για να φάει απερίσπαστη. Σύντομα οι καλεσμένοι θα κάνουν κάτι που θα την ταράξει και θα ξεσπάσει πάνω τους λέγοντας με έμφαση: "Βρε έξω απ’ το σπίτι μου, είπα, έ-ξω απ’ το σπί-τι μου!!" (Τίρι τιρί τι τι) [Στην περίπτωση χαρτοπαιξίας καλεί και την αστυνομία]
6) Έξοδος σε ταβέρνα: (ας πάρουμε την Κατερίνα). Την έχει πείσει η μητέρα της ότι «Είναι Παρασκευή βράδυ, μέχρι κι η κουτσή Μαρία βγαίνει, εμείς ποτέ δεν βγαίνουμε κλπ κλπ» και όλοι μαζί κατευθύνονται σε ταβέρνα: Αρχικά δεν υπάρχει τραπέζι κι ο σερβιτόρος είναι αγενέστατος. Η ζοχαδιασμένη Κατερίνα υπομένει - με συγκρατημένη γκρίνια ("Πάμε να φύγουμε είπα!"). Τελικά κάθονται, όμως ο σερβιτόρος αργεί να πάρει την παραγγελία - η Κατερίνα πλέον βράζει και προτείνει να γυρίσουν σπίτι. Κατά σατανική σύμπτωση όλα τα φαγητά που θέλει έχουν τελειώσει – νιώθει κάπως δικαιωμένη. Αρχίζει το ρεφρέν «Ταβέρνα δεν θέλατε;» Κάποτε έρχονται τα φαγητά αλλά είναι φριχτά. Η μαμά της Κατερίνας, που επέμενε να έρθουν, αηδιάζει με το απαίσιο φαγητό και δεν μπορεί να το φάει... ΕΚΡΗΞΗ!! Η Κατερίνα, πλήρως δικαιωμένη, αρπάζει το κουτάλι της μαμάς της και, καθώς νιώθει ότι πλησιάζει το τέλος του επεισοδίου, αρχίζει να μπουκώνει την κυρία Σοφία με το ζόρι. Αυτή αντιστέκεται αλλά η Κατερίνα συνεχίζει λέγοντας: "Θα το φααας… Ταβέρνα δεν ήθελες; Τώρα θα το φααας!" [Τίρι τιρί τι τι]
7) Λαχείο: Ήταν το Λαϊκό κι όχι το Εθνικό (αλλά αυτό πρέπει να αποκαλυφθεί αφού το λαχείο χαθεί και –πανηγυρικά- ξαναβρεθεί).
8) Από τα πιο προβλέψιμα κλισέ όταν ένας ήρωας κάνει πάρτι: όλοι οι καλεσμένοι, χωρίς να έχουν συνεννοηθεί, θα του φέρουν το ίδιο δώρο. Στην πέμπτη καφετιέρα που θα λάβει, ο ήρωας θα πρέπει να εκραγεί, πετώντας έξω τους φίλους του.
9) Κάποιος (έχει συμβεί και με Χαρούλα και με Κατερίνα) καλεί κόσμο στο σπίτι του για επίσκεψη. Ο κόσμος αρχίζει να βλέπει ελληνική ταινία ή ματς και αγνοεί τον οικοδεσπότη. Η αντίδρασή του είναι η αναμενόμενη…
10) «Η καρδιά μου!» Το παθαίνουν η Ξυνή, η κυρία Θάλεια, κι η κυρία Σοφία, όταν ακούν κάτι που δεν τους αρέσει. «Θα πάτε διακοπές χωρίς εμένα; Αχ,αχ, αχ η καρδία μου». Υπάρχει και σε πιο μεγαλόψυχη version: «Πηγαίνετε, παιδιά μου, στην έκθεση επίπλων για τη νέα κρεβατοκάμαρά σας, τι δουλειά έχω εγώ η γριά μαζί σας;… Να, θα καθίσω εδώ πέρα ολομόναχη, που έχω και την καρδιά μου… Πηγαίνετε…».
11) Μετά από άπειρα προβλήματα, η ηρωίδα -ας πιάσουμε την Χαρούλα- κατορθώνει να πάει διακοπές μόνη στην ησυχία της φύσης, σε ένα ενοικιαζόμενο δωμάτιο. Μαντεύετε τη συνέχεια: εμφανίζεται ο Φοίβος, για να κατσικωθεί. Ορκίζεται ότι δεν το έχει πει σε κανέναν – αυτό είναι το cue για να μπει η κυρία Ζαχαροπούλου λέγοντας «Ααα Χαρούλα, ωραία είστε εδώ!» Ακολουθεί και το υπόλοιπο καστ της σειράς (ένας-ένας), λέγοντας «Ααα Χαρούλα, ωραία είστε εδώ!»μέχρι που η Χαρούλα, τα μαζεύει, και τους αφήνει σύξυλους ουρλίαζοντας: «Καλύτερα στην πόλη. Καλύ-τε-ρα στην πό-λη!!» [♫♫Τίρι τιρί τι τι♫♫]
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
49 comments:
[όποιος ξέρει κάτι παραπάνω ας πει -κυρίως για τους υπόλοιπους που δεν χώρεσαν]
καλημέρα!
Οχι αλλο καρβουνο!
Οχι αλλο Ρετιρε...
κι άλλο κι άλλο
;)
καλημέρα και να 'σαι καλά που με κανες και γέλασα πρωί πρωί!
το ρετιρέ είναι τόσο κλισέ/ κιτσ που καταντά εθιστικό. Όχι δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ. Τα τελευταία καλοκαίρια που δεν είμαι στην Ελλάδα υποφέρω από συμπτώματα στέρησης...! :P
Πολλοί προσπάθησαν να το μιμηθούν (βλ. Μικρομεσαίοι) αλλά σαν το original τίποτα!
προχτεσινή ατάκα Ρετιρέ:
(η Κατερίνα στο Χρήστο)
"είμαι και 60 κιλά πρέπει να κάνω διαίτα"
ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!!Σατανάδες, εξακόσια εξήντα έξι!!!!!!Ντροπή που κοροιδεύετε τον κόσμο!!!!Ε όχι και να είναι πιο αδύνατη από μένα!!!
:P
μάγια, χαίρομαι που γέλασες αυτός ήταν ο σκοπός. [btw, το ρετιρέ δεν είναι καθόλου το ορίτζιναλ, είναι αντιγραφή όλων των πρηγούμενων σειρών του Δαλιανίδη!]
3δ: :)
Η αληθεια ειναι οτι διαβαζοντας το ποστ σου, το δευτερο μισο για την ακριβεια, ενα χαμογελο εχει σχηματιστει στο προσωπο μου και δεν φευγει.
Να ειναι σημαδι της τελειας τηλεοπτικης αποχαυνωσης λες;
Ας ειναι... Να'σαι καλα που με εκανες και γελασα πρωινιατικα!
...το να συλλέγεις κλισέ (και να τ' απολαμβάνεις) δεν είναι παρά ένας άλλος τρόπος για να αισθάνεσαι ασφαλής, πιστός στην ακινησία των πραγμάτων. Μην ανησυχείς, τις δικές μου εμμονές σχολιάζω (για το "εμείς κι εμείς"). Με την ευκαιρία: τα έντεκα κινηματογραφικά σπίτια και η Σίντι Σέρμαν, εξαιρετικά! Ποιος πρίγκηπας σου υπαγορεύει τέτοιες επιλογές;
τι; *δεν* είναι το original??!?
αφού χτυπήσω με το αντίστροφο της παλάμης μου το μέτωπό, αφήνοντας ταυτόχρονα μία πνικτή -μα συνάμα έντονη- κραυγή απογοήτευσης- σπεύδω να σε ρωτήσω:
α) Ποιες είναι αυτές οι άλλες σειρές;;;
β) Εγώ γιατί δεν τις ξέρω;; (ή αλλιώς πώς μου ξέφυγε εμένα κιτς τέτοιου βεληνεκούς;)
apo klise allo tipota!
na xa xrono na simplirona ti lista sou..
de mporo na paraleipso omos to klasiko tilefonompinelikoma tis xaroulas :)
Απολαυστικό!!!
Θα μας κάνεις και ένα ποστ για την Οδό Ανθέων??? Ράντου - Βούρτση σε ιστορικές στηιγμές!
;-)))))))))))))))))))))))))))))
ΤΕΛΕΙΟ!! θελω κι άλλο κι άλλο!
Αχ να πούμε και για άλλα κλισέ!!
Όλα τα λεφτά το ποστ μέσα στο ποστ.
Το Ρετιρέ είναι ένα ανεπίσημο ριμεικ της Γειτονιάς , του Λουνα Παρκ και όλων των σειρών του Δαλιανίδη της δεκαετίας του '70.
Κι άλλο!!!
Για φέτος έχει Μικρομεσαίους. Είναι εντυπωσιακό το πως αντιγράφει τις αντιγραφές του εαυτού του ο Δαλιανίδης. Μιλάμε για την απόλυτη trash σκατολογική ανακύκλωση.
Άλλο ένα κλισέ (που υπάρχει και στους Μικρομεσαίους, το έδειξε στο σημερινό επεισόδιο):
Ο ήρωας έχει πονόδοντο. Του συνιστούν να το μουδιάσει με ούζο. Ο ήρωας καταπίνει τις επαναλήψεις ούζου και τελικά μερακλώνει...
:-)
urban tulip: αφού θέλεις κι άλλα κλισέ του ρετιρέ δες αυτά που πρόσθεσαν οι σχολιαστές του περσινού ποστ. είναι τέλεια!
όντως η σειρά είναι ανεπίσημο ριμέικ της γειτονιάς του Λούνα Πάρκ, της Οδού Ανθέων [που δεν το 'χω δει], και του Λιονταράκια του κυρ Ηλία [που το θυμάμαι σαν σε όνειρο, δε μ' αφήναν να βλέπω πολύ τηλεόραση τότε (κάτι ήξεραν).
θενκς για όλα τα σχόλια!
[raresteak, όπως τα λες. αυτό με το ούζο και τον πονόδοντο [και που ο καθένας λέει ένα διαφορετικό γιατροσόφι] υπάρχει αυτούσιο και στο ρετιρέ.]
:)
υγ. θυμήθηκα κάτι ακόμη, που κάποιος παραγγέλνει φαγητό και κανείς δεν πεινάει και στο τέλος του το τρώνε. αυτό το μοντέλο έχει χρησιμοποιηθεί και για τσιγάρα.
Μπαίνει η Χαρούλα στο γραφείο και επαναλαμβάνει συνεχώς ότι αγόρασε τσιγάρα εισαγωγής κι ότι ξόδεψε 200 δραχμές γι' αυτά! Δειλά-δειλά ένας ένας της ζητάει τσιγάρο για να δοκιμάσει αυτή τη γεύση "εισαγωγής", μέχρι που τελειώνουν τα τσιγάρα και η Χαρούλα εκρήγνυται ουρλιάζοντας ότι είχε δώσει διακόσιες ολόκληρες δραχμές για αυτό το πολυτελές πακέτο!
ehehehehehe
katarxas
h klairi katsantwni meta to retire emfanistike se ena epeisodio tou tmimatos i8wn opou ekane kontra rolo (mia porni :-P)
apo oso gnwrizw exei oikogeneia kai paidia kai mallon afosiw8ike se afto.
erwtisi bonus: kserei kaneis pws teleiwse h seira? einai apistefto pws oloi to vlepame alla kaneis mas den 8ymatai to finale (tiri ti tiri)
ethan γεια :) [κι ευχαριστώ για την πληροφορία περί Κλαίρης]
Το θέμα του τελευταίου επεισοδίου το έχω λύσει εδώ και καιρό: η σειρά τελειώνει απότομα, μάλλον γιατί θα συνεχιζόταν και για τρίτη χρονιά. Τελικά όμως ο Δαλιανίδης έκανε λίφτινγκ στη σειρά (ονομάζοντάς την "οι Μικρομεσαίοι") κι οι ήρωες του Ρετιρέ έμειναν εγκλωβισμένοι στο χρόνο... για πάντα.
get this!
“ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ"
Η Κατερίνα έχει χωρίσει μετά από παρεξήγηση με τον Χρήστο κι οι συνάδελφοι απ’ το γραφείο τούς ετοιμάζουν κρυφό ραντεβού στο μπαράκι για να τα ξαναβρούν. Το μαθαίνουν όμως η Ξυνή, η κυρία Σοφία και η Ειρήνη και πηγαίνουν κι αυτές. Έτσι η επανένωση χαλάει και μένει μετέωρη στην αιωνιότητα.
Η Ελένη είναι έγγυος, πάνε διακοπές και εμφανίζονται όλοι (και η κυρία Ζαχαροπούλου) απρόσκλητοι και λένε τα κλασικά "Ωραία είστε εδώ" και ο Ιάσωνας αρπάζει την έγκυο Ελένη να φύγουν ουρλιάζοντας "Καλύτερα στην Αθήνα" (τιρι τιρι τι τι – σφυρίχτρα – ταρατα τα ταρα ρα τατάτα…)
Το ρετιρέ ήταν η πρώτη τηλεοπτική εκπομπή που είδαμε μόλις εντοπίσαμε το πρώτο ιδιωτικό κανάλι, ένα βράδυ στα Χανιά.
Για την ακρίβεια, για μένα ρετιρέ, σημαίνει η αρχή της ιδιωτικής τηλεόρασης μέσα στη ζωή μας!
Ο Παναγιωτόπουλος (ο Ιάσων) δούλευε πριν ένα χρόνο σαν κράχτης - πορτιέρης σε μια καφετερία στο Ηράκλειο Κρήτης...
Ένα ολόκληρο απόγευμα σπάγαμε το κεφάλι μας να θυμηθούμε από που τον ξέρουμε και όταν τα καταφέραμε γίναμε ρόμπα μπροστά στον άνθρωπο με τις φωνές μας...
Τελικά ο Ευαγγελόπουλος και στις 2 σειρές γυναίκα Ελένη είχε.
Ο Δαλιανίδης είχε σκηνοθετήσει μια σειρά με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και τη Τσιλύρα σε κάτι ναυπηγία που αναπαρήγαγε τα ίδια κλισέ, ο Παπ. έπαιζε τον εαυτό του και στο εορταστικό των χριστουγέννων είχε παίξει και η τάξη μου [β' γυμνασίου τότες].
Για 3 μιλινανοσεκόντ εμφανίζομαι και εγώ. Δεν κολλάει στο θέμα αλλά δεν νομίζω να έκανες ποστ με αφορμή αυτή τη σειρά του Δαλιανίδη, ο οποίος από κοντά είναι εξαιρετικά συμπαθητικός.
Χε!
Καλά enteka έδωσες ρέστα...Θυμήθηκα όμως κλασσική ατάκα σειρών Δαλιανίδη που μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι έχει περάσει στη λήθη:
Χαρούλα (και άλλοι) ετοιμάζονται να επιβιβαστούν σε αεροπλάνο. Κάθονται και η Χαρούλα έχει κατουρήθει από το φόβο της.
"Χαρούλα μη φοβάσαι άμα δεν έχει έρθει η ώρα σου...".
Και η Χαρούλα απαντάει:
"Κι αν έχει έρθει η ώρα του πιλότου???"
Ευφυέστατο (?!).
Με κάτι τέτοιες σειρές διαπιστώνω πόσο μπροστά από την εποχή τους ήταν οι Απαράδεκτοι. TRIBUTE to ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ!!!!
LaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaL
Συμπληρώνω
1) Η μόνιμη ατάκα του Χρήστου εξερχόμενου από το υπνοδωμάτιο και βρίσκοντας τις γυναίκες μεζεμένες στο σαλόνι:
Τίιιιιιι λέτε εσεις εδώ;
2) το νικητήριο προ-πο της χαρούλας που το έπαιξε όλα Χ.
3) Το εξοχικό στο οποίο καταλύει η Κατερίνα με τη κυρία Σοφία, και όλως τυχαίως όλοι οι γνωστοί και άγνωστοι εμφανίζονται την ίδια μέρα για επίσκεψη και την πέφτουν στους κεφτέδες που έχει ετοιμάσει η κυρά Σοφία. Η σκηνή κλείνει με ατάκα Κατερίνας:
"Μαμα! Κεφτέδες" - σηκώνοντας το χέρι και δείχνοντάς της τον δρόμο προς την κουζίνα.
4)Το bf της Ειρήνης που η Κατερίνα τον φωνάζει "Αλέξη ή Αλέκο, Θανάση ή Θανο" (και τα 4)
5)Οι αφίσες με γυμνόστηθες γυναίκες στο εργαστήριο του Ιάσωνα που δεν ενόχλησαν ποτέ κανέναν.
6) Η Κατερίνα αναλαμβάνει χρέη συμβούλου υποψηφίας βουλευτού (με εντελώς ράντομ όνομα) και όλοι θέλουν κάποιο ρουσφέτι και την επισκέπτονται στο γραφείο (κάποιος της ζητά ανάλυση ούρων) και τους πετά κλασσικά όλους κλωτσηδόν έξω.
7)Η κα Ζαχαροπούλου χτυπά παλαμάκια για να τους στείλει όλους πίσω στη δουλειά τους μετά κάποια προκληθείσα αναστάτωση λες και απευθύνεται σε προσκοπάκια ή παιδιά νηπιαγωγείου.
"Πίσω στις δουλειές τώρα!"
Αμέσως όλοι υπακούουν πειθήνια.
8)Η κυρία Σοφία μεθά από το ουίσκυ της προσφέρει η Ειρήνη για να πάρει θάρρος και να ζητήσει από την Κατερίνα χρήματα για μια σιδερώστρα, για κάποιο ταξίδι αναψυχής. Κλασσική ατάκα:
"Τώρα θα δει την πραγματική κυρία Σοφία"
9) Ο Χρήστος και η Αμαλία θα ξεκινάν ή θα διακόπτουν καυγά στο φαρμακείο σχεδόν πάντα με την εμφάνιση κάποιου πελάτη. Η αποχώρησή του μετά από σύντομη εξυπηρέτηση και την χαρακτηριστική άσπρη σακούλα, θα σημαίνει την συνέχεια/ξεκίνημα του καυγά.
10) Η εικόνα της πολυκατοικίας στην οποία μένει η Κατερίνα, μετα μητρός και ανηψιάς είναι απέναντι από το νοσοκομείο του Συγγρού στην περιοχή του Χίλτον πίσω από το Caravel. Σε κείνο το συγκρότημα πολυκατοικιών διέμενε κι ο σημερινός πρωθυπουργός την περίοδο που ήταν ακόμα βουλευτής της Ν.Δ. και στην αρχή της εκλογής του ως αρχηγός. Η περιοχή ήταν πάντα γεμάτη από αστυνομία και ειδικούς φρουρούς. Το φαρμακείο του Χρήστου, η εξωτερική του εικόνα που χρησιμοποιείται στη σειρά, είναι ακριβώς απέναντι από την ανατολική έξοδο του ίδιου νοσοκομείου.
11) Μου τη σπάει που τα θυμάμαι όλα αυτά...
LaaaaaaaaaaaaaaaaaaL
γεωργία, μ' άρεσαν και τα δύο, και ότι ήταν το πρώτο πράγμα που είδες όταν σας ήρθε η ιδιωτική, και για τον ευαγγελόπουλο πορτιέρη.
gsus, πρέπει να λες για "τα στραβά κι ανάποδα", τι πλάκα που έπαιξες κι εσύ! το έχεις;
μικρέ χωριάτη, το ρετιρέ ήταν πολύ πίσω απ' την εποχή του, αυτό ήταν το strength του ;)
σκιές: τέλεια όλα! "Μαμα, κεφτέδες", ακριβώς! Που μεθούσε η κυρία Σοφία! Η υποψήφια βουλευτής! [που δεν ήταν καθόλου ράντομ το όνομά της: κυρία Μπεχράκη Λεχράκη.]
:):)
what the heck no2: αφού μετέφερα το περσινό ποστ με τα κλισέ, ας μεταφέρω και ένα απάνθισμα απ' τα σχόλια, κυρίως αυτά που προσέθεσαν κι άλλα κλισε - για να 'ναι όλα σ' ένα.
i-blog said:
1. Η Έλντα Πανοπούλου πάει σε τηλεπαιχνίδι και βρίζεται με τον παρουσιαστή/ με τον αντίπαλο.
2. Χάνονται χρήματα/χρυσαφικά και ξαφνικά αρχίζουν να υποψιάζονται ο ένας τον άλλον. Στη συνέχεια κάνουν σωματικό έλεγχο και τελικά ξεκατινιάζονται για να ανακαλύψουν πως τα "κλοπιμαία" είναι παραπεταμένα σε κάποιο συρτάρι.
3. Πηγαίνουν στις γιορτές δώρα που κάποτε είχαν λάβει οι ίδιοι αλλά ποτέ δεν είχαν ανοίξει. Όλως τυχαίως ξεχνούν τις κάρτες μέσα στα κουτιά και ο τελικός παραλήπτης διαπιστώνει σοκαρισμένος πως το δώρο:
a. Περιέχει κάρτα που γράφει "Ευτυχισμένο το 1989"
ή
b. Είναι το ίδιο δώρο με αυτό που είχε αγοράσει ο εορτάζων για την περσινή γιορτή του καλεσμένου του!
Enteka said:
Με τα χρήματα που χάνονται θυμήθηκα και το εξής επεισόδιο [που ξαναείδα πρόπερσι σε ένα ανήλιαγο Κεπίκ του Ε.Σ.] Η Αμαλία φιλοξενείται στης Κατερίνας γιατί έσπασε το πόδι της, και την κατηγορεί για ένα χαμένο πεντοχίλιαρο. Κι η Κατερίνα στο τέλος της λέει: "Ψάξε Αμαλία μου μήπως σου παράπεσε σε κανένα συρτάρι, μην το βρεις πάλι όπως κι εκείνο το κατοστάρικο που με κατηγορούσες χτες!" [και είχα γελάσει γιατί ακόμα και για το 1991 οι 100δρχ ήταν εξευτελιστικό ποσό για να κατηγορήσεις κάποιον ότι στο έκλεψε]
nanakos said:
Get this!! Ο Ιασόνας και η Ελένη ετοιμάζονται να δεχτούν κόσμο στο σπίτι. Θα μαγειρέψει η Ελένη. Στη προσπάθεια της συνεπικουρούν η θεία Πηνελόπη και η μαμά Θάλεια βρίζοντας η μια την άλλη. Στο τέλος ο Ιάσονας τις πετάει και τις δυο όξω. Σε λιγότερο από 2 λεπτά ξαναέρχονται μια μια (υποτίθεται κρυφά μεταξύ τους) για να βοηθήσουν την άσχετη γκαμούζα- τριχωτή Ελένη. Ο Ιάσονας τις βρίζει και παίρνει την Ελένη να φύγουν! [τίρι τι τι τιρι]
Enteka said:
Κάτι σχετικά παρόμοιο: ο Ιάσονας θα μαγειρέψει (έχοντας κι ένα ύφος "Μαγείρεμα... σιγά τη δουλειά" προς την Ελένη), και αρνείται όλες τις προσπάθειές της να τον βοηθήσει. Στο τέλος δεν καταφέρνει να βράσει ούτε ένα αυγό και κάνει την κουζίνα χάλια. Εκνευρισμένος τραβάει απ' το χέρι την Ελένη για να πάνε σε ταβέρνα, πράγμα που αυτή απ' την αρχή υποστήριζε.
Τέλος, να προσθέσω στο comment του iblog (για την Χαρούλα σε τηλεπαιχνίδι, που όντως έχει συμβεί πάνω από δύο φορές) ότι το επίθετό της (Πεπονάκη) θα γίνει η αφορμή για σωρό κρύων αστείων, πράγμα που θα την κάνει να χάσει την ψυχραιμία της μια ώρα αρχύτερα.
Cobden said:
Κάποια επιπλέον σχόλια, παρατηρήσεις και (γιατί όχι) σκέψεις που μου γέννησε η αγαπημένη σειρά
1. Το κλισέ νούμερο 3, που αναφέρει και ο enteka!Να βάλω και μια πολιτική παράμετρο στο θέμα..Εκείνα τα δύσκολα χρόνια , υπήρχε αν θυμάστε όριο στο συνάλλαγμα που μπορούσες να βγάλεις στο εξωτερικό..Γι αυτό και η οργή της Κατερίνας, όταν έβλεπε πως το συνάλλαγμα της θα εξανεμίζοταν για αγορές που της ζητούσαν οι άλλοι ήρωες της σειράς. Αυτό ήταν διαχρονικό "αστείο" του Δαλιανίδη, όσο κρατούσαν οι συναλλαγματικοί έλεγχοι( το χρησιμοποίησε με μεγάλη επιτυχία και στην ΟΔΟ ΑΝΘΕΩΝ)...Δυστυχώς από το 1992, το συνάλλαγμα που μπορούσες να βγάλεις στο εξωτερικό, έγινε απεριόριστο, και έτσι το απολαυστικό σκετσάκι, που χάριζε αβίαστο γέλιο, σε γενιές ελλήνων τηλεθεατών έγινε outmoded...:-( Ποίος είναι υπέρ της επαναφοράς του περιορισμού συναλλάγματος;;;
2.Το μπαράκι της Χαρούλας..."Στέκι καλλιτεχνων" , όπως είπε σε ανύποπτο χρόνο η Ελένη...Με έναν χαμηλό φωτισμό και καταθλιπτική μουσική, σε έφερνε στα όρια της αυτοκτονίας...Παρόλα αυτά, όλοι οι ήρωες της σειράς το προτιμούσαν για τις εξόδους τους..Ειδικά η Κατερίνα και ο Χρήστος, σε τρυφερά ενσταντάνε, πίνοντας on the rocks (το αγαπημένο ποτό της Κατερίνας)
3. Θυμάμαι καλά;;Τον τελευταίο χρονο της σειράς, το ρόλο της γειτόνισσας που δημιουργεί προβλήματα στην Κατερίνα, έπαιζε με μοναδικό τρόπο η cult Καίτη Ιμπροχώρη, μούσα του Γιάννη Δαλιανίδη, μιας και την έχει προτιμήσει σε πολλές ταινίες του , άλλα και στο Τριτο Στεφάνι...( Η Πετρούτσου ή η Γκολεμά, δεν θυμάμαι ποια, είχε γράψει μετά το πρώτο επεισόδιο του ΣΤΕΦΑΝΙΟΥ,"Το ΤΡΙΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ειναι αυτό που βλέπουμε ή το ΤΡΙΤΟ ΡΕΤΙΡΕ;;"
4.Ερωτήματα που με στοιχειωνουν , τόσα χρόνια μετα:ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΚΛΑΙΡΗ ΚΑΤΣΑΝΤΩΝΗ, η τηλεοπτική Ελένη του Ρετιρε;;; Ο Κωστάκης;;Ξέρει κανείς;;;"
Ιφιμέδεια said:
Θυμίζω μόνο τα εξής:
1. Ενώ ο ήρωας-τεχνικός (τηλεοράσεων ή ηλεκτρολόγος) φλερτάρει το καλό κορίτσι, η μητέρα του είναι στρίγγλα και διαφωνεί και του ρίχνει από δίπλα μια πεταχτούλα τσαπερδώνα της γειτονιάς (με προίκα), νά'χει να πορεύεται!
2. Στο σπίτι της ηρωίδας μένουν πολλά άτομα και συνωστίζονται το πρωί στο μπάνιο.
Καλό μας καλοκαίρι!
Enteka said:
χτες, πιάνοντας τον μπαμπά μου να αδειάζει το ψυγείο στα κρυφά αφού είχαν όλοι πάει για ύπνο, του διηγήθηκα τη σκηνή που η Κατερίνα κι ο Χρήστος υποκρίνονταν τους υπνοβάτες, για να τρώνε ελεύθερα. Νομίζω η ανιψιά επιστράτευσε κάτι κουβάδες με νερό στο πάτωμα αλλά αυτοί τους απέφευγαν.]
Προσθέτω κι ένα που μου είπε ένας φίλος για την Ξυνή (ιάνει και με κυρία Θάλεια). Μαθαίνει ότι ο Χρήστος θα αγοράσει κάτι για την Κατερίνα και ζηλεύει. Χτυπώντας τον στο φιλότιμο ("γι' αυτές όλα τα δίνεις, σε μας τίποτα, που έχεις και ανύπαντρη ανιψιά και δεν της δίνεις τίποτα") κατορθώνει είτε να αγοράσουν το ίδιο αντικείμενο και σ'αυτήν, είτε να μην το αγοράσει κανένας.
ένα ακόμη κλισέ: απο τη στιγμή που η Χαρούλα θα σηκώσει το τηλέφωνο (με το χαρακτηριστικό Κόσμοςλεγεταιπαρακαλώ) θα εμπλακεί σε καβγά με όποιον την κάλεσε, εκτοξεύοντας ειρωνίες μεγατόνων.
cartoon said...
enteka, θυμήθηκα κι ένα άλλο κλισέ. Το ζευγάρι, Ιάσωνας-Ελένη, παίρνει πρωινό, όμως ο Ιάσωνας, αντί να ασχολείται με την Ελένη, διαβάζει εφημερίδα. Η Ελένη κάνει διάφορα τσαλίμια για να του αποσπάσει την προσοχή, όμως τίποτα δεν πιάνει. Έτσι, φτάνει στην έσχατη λύση του μπουρλότου. Κοινώς, παίρνει τον αναπτήρα και του καίει την εφημερίδα. Η ίδια ακριβώς σκηνή επαναλαμβάνεται στην Οδό Ανθέων με τη Ράντου.
Enteka said:
1)(νόμιζω ότι το είχα γράψει κάπου αλλά μάλλον όχι εδώ)Η Κατερίνα περιμένει στην ουρά του περιπτέρου για να τηλεφωνήσει και όλοι αργούν και μιλούν με τις ώρες κι αυτή τους βρίζει, αλλά όταν έρχεται η σειρά της αργεί περισσότερο απ' όλους.
2) παίρνει ταξί κι ο ταξιτζής σταδιακά παίρνει κι άλλους πέντε που πάνε όλοι σε διαφορετικές κατευθύνσεις και στο τέλος γίνεται της κακομοίρας.
3) Κάποιος πηγαίνει για δουλειά στην εφορία... φαντάζεσαι τη συνέχεια! (Αν αυτός ο κάποιος είναι η Κατερίνα όλοι θα την αναγνωρίζουν από την τηλεόραση και τις συνεντεύξεις που παίρνει, αλλά όλοι την αποκαλούν κυρία Κανέλλη ή Παναγιωταρέα.)
Cartoon said:
Επίσης, στους γάμους συμβαίνουν κάποια ΙΔΙΑ ευτράπελα, αλλά τώρα δεν μου έρχεται κάποιο. Νομίζω πάντως πως έχουν σχέση με αργοπορίες της νύφης, του γαμπρού, τέτοια...
Gusgus said:
Αντικείμενα φετίχ του "Ρετιρέ":
1. Η βίδα του Άλκη. Τμήμα μιας ανοιγμένης τηλεόρασης που δεν θα επιδιορθωθεί ποτέ (γιατί μπαίνει ξαφνικά η κυρία Θάλεια).
2. Η μπλε μοκέτα με το χαλί από πάνω στο σαλόνι της Κατερίνας. Και σε όλα τα υπόλοιπα δωμάτια (στοίχημα ότι είχαν και στο μπάνιο).
3. Το μικρό σαν-τραπεζάκι στη μέση του φαρμακείου του Χρήστου. Κάτι μεταξύ κομοδίνου και μισού τραπεζιού δεν εξυπηρετεί σε τίποτα ένα φαρμακείο αλλά η δράση περιστρέφεται γύρω του.
4. Οι κόκκινες χάρτινες μπάλες-φωτιστικά του σαλονιού της Ελένης. Συνδυασμένες με χαρακτηριστικές μπορντοροδοκόκκινες πολυθρονίτσες.
5. Τόμοι της εγκυκλοπαίδειας Γιοβάνη διασκορπισμένοι σε όλα τα ράφια όλων των βιβλιοθηκών όλων των δωματίων της σειράς.
6. Τα έπιπλα του μπαρ. Μαύρες μεταλλικές καρέκλες με λευκά μαξιλαράκια, τραπεζάκια ψαροταβέρνας, κόκκινα τραπεζομάντηλα (με κερί) και από κάπου θα σκάσει μύτη ο Μπίλιας και η Τέτα Ντούζου. Ασχολίαστα (και είπα αρχικά να μην τα σχολιάσω).
7. Το γράφημα στον τοίχο του γραφείου της Ζαχαροπούλου με την πορεία της Κόσμος-λέγετε-παρακαλώ (ανοδική).
8. Τα σηκωμένα μανίκια των σακακιών του Κωστάκη.
9. Μία πελάτισσα της εταιρίας καθισμένη στο κόκκινο σαλονάκι της εισόδου που ποτέ δεν εξυπηρετήθηκε (γιατί κέρδισαν το λαχείο ή τους έκλεψαν ή έπιασε τη Χαρούλα το δόντι της).
10. Η αφίσα Duran Duran στο υπνοδωμάτιο της Ειρήνης.
Άντε γιατί νόμιζα μόνο εγώ είχα φετίχ το "Ρετιρέ".
Enteka said: Episis panta anarotiemai gia tous pelates: to grafeio einai tileoptiki etairia paragogon, ti poulaei se olous tous kakomoirides komparsous kai panta oi iroes mas tous exipiretoun me toso zilo (mexri na symvei kati opos les kai na min xanaendiaferthoun pote gia aytous!)
zizi said...
pros8etw allo ena klise ayto me tis arrwsties.pou panta otan arrwstaine kapoios oi alloi perigrafane th proswpikh tous martyria apo kati pou eixe sumbei se kapoion allo kai to antistoixo giatrosofi.sto telos o pa8wn protimouse na ponaei para ..
Τίρι τιρί τι τι!
Χααχαχαχαχαχαχχαα άψογος!
γενικά είσαι λατρεμένος και σε ζηλεύω τρελά ασταδγιάλα μαλακισμένο!
αλλά όταν είσαι ΠΟΛΥ λατρεμένος είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ λατρεμένος!
μπεεεεεε ρε!
:-))
Pwpw....Latremeno Retire...eidika ayto to tiri tiri titi mou eixe stoixeiwsei ta kalokairia tou dimotikou....akoma kai me tin paidiki kolliti mou fili paizame (?!) Retire p.x. Sikwname tilefwna "Cosmoslegeteparakalw", upografame sumvolaia kai kaname tileoptikes paragwges....To vlepw ta weekends,pairnw til tin koliti mou kai gelame mexri dakruwn!
θα σας σοκάρω...δεν έχω δει ποτέ στη ζωή μου ρετιρέ!
@a mpa
Δε νιωθεις πολυ μονος???? Να σου στιελουμε ενα dvd Να σε μορφωσουμε!
Τι να σας πω ρε παιδια, και εμενα μου εχουν στοιχειωσει τη ζωη ολα αυτα! Και θα συμφωνησω με τον πρεζα: ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!
''Η σειρά που ήταν πίσω από την εποχή της''
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Έεεεεεετσι,λατρεμένο ΡΕΤΙΡΕ!!!
Όλοι το θάβουμε,αλλα δεν το αλλάζουμε ,το αφήνουμε για ''χαλί'' να παίζει!χαχαχαχαχ
Επίσης οι ενδυματολογικές απόψεις της εποχής είναι χειρότερες και απο telemarketing!
:):)
τι να λεμε τωρα...σουπερ σειρα σουπερ αφιερωμα!
από τα καλύτερα "καμμένα" με την καλή έννοια ποστ σου! χαχαχα! χαρούλα πεπονάκη forever!!!!!! :P
δεν εχω διαβάσει όλα τα σχόλια, οπότε συγγνώμη αν θα επαναλάβω την ερώτηση, αλλά γιατί ΤΟΣΑ χρόνια γίνονται οι ίδιες επαναλήψεις; άλλες σειρές δεν έχουν τα κανάλια; ΕΛΕΟΣ πια...
κατά τα άλλα, ο πάντα εφευρετικός 11 μας εντυπωσιάζει ξανά και ξανά.
Αυτά τα ποστ μέσα στα ποστ τα λατρεύω πραγματικά..
Την Ελένη του Ιάσωνα την είχα δει πριν μια 8ετία στο περίπτερο, δεν είχε αλλάξει σχεδόν καθόλου. Φαινόταν σαφώς λίγο μεγαλύτερη αλλά φορούσε ακόμα ρούχα αισθητικής 80-90. Μόλις την είδα κόλλησα, με έπιασε το κλασσικό "που την ξέρω!", μέχρι που μου ήρθε τελικά η επιφοίτηση και γύρισα κι είπα δυνατά στη φίλη μου: "έπαιζε στο ρετιρέ!" Ε η γυναίκα προφανώς με άκουσε και μου έσκασε ένα μεγάλο χαμόγελο.
Ενα μονο να προσθεσω στο τι απεγιναν οι πρωταγωνιστες της σειρας, καθως ειδα τον "Αλκη" να δουλευει αρχιγκαρσονι σε γνωστη ταβερνα της οδου Μαυρομιχαλη στην Νεαπολη εξαρχειων φετος τον χειμωνα, οποτε δεν ξερω αυτα που λετε με τις πλουσιες κυριες, αλλα το παλικαρι ειχε πιο ταπεινη καταληξη
Λατρεμένε μου Έντεκα,
ω, ναι. Τώρα μόλις ξεκίνησε το καλοκαίρι και γιά μένα. Παρά τον καύσωνα, τις πυρκαγιές και τα ρέστα.
Τα κλισέ ξεκινούν από πολύ παλαιότερα, ήδη από τις ταινίες. Βλέπε Μαριχουάνα Στοπ που είναι γεμάτο.
Αντιγράφω εδώ ένα σχετικό μου σχόλιο από το ποστ στα Fantastic80's:
"Το παν στις σειρές του Δαλιανίδη είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη μεγάλη διαφορά:
Αναφέρω χαρακτηριστικά πράγματα που λατρεύω να μισώ στο Ρετιρέ:
1. Οι παρδαλές γκέτες της Ειρήνης
2. Οι πορνοφωτογραφίες στο background του εργαστηρίου του Ιάσονα. Διότι μπορεί να είναι καλό παιδί, αλλά είναι και "αληθινός άντρας, σωστός, πρόστυχος".
3. Η ρόμπα της κυρίας Σοφίας. Έκαναν πρόσφατα στη μαμά μου δώρο μία ίδια!!!
4. Η διακόσμηση στο Μπαράκι της Χαρούλας, όπως μας θύμισε και ο cobden. Ιδιαίτερα το κόκκινο φωτιστικό πάνω από τη μπάρα (ο Θεός να την κάνει)
5. Ο κότσος της Αμαλίας της Ξυνής
6. Η κιθάρα του Άλκη και τα ακόμη αθλιότερα τραγούδια του..!
Και προσοχή φίλοι μου μην ξεχνάτε το Αποκριάτικο πάρτυ του Ρετιρέ, σκηνές από το οποίο προβάλλονται στους τίτλους"
:))))
Τα σιριαλ του Δαλιανιδη ειναι αυτο που λενε και εξω:"It's so bad it's good".
Και γω απολαμβανω απιστευτα τα κλισε που χρησιμοποιει, αλλοτε αυτουσια απο σιριαλ σε σιριαλ αλλοτε ελαφρως τροποποιημενα..
Mερικες ΛΑΤΡΕΜΕΝΕΣ σκηνες..
1.Στα πρωτα επεισοδια του "ρετιρε" η κυρια Σοφια κ η Κατερινα προσλαμβανουν φιλλιπινεζα..σατιριζοντας ο Δαλιανιδης το 80's μικροαστικο στερεοτυπο "ετσι κανουν σ'ολα τα καλα σπιτια"
H φιλλιπινεζα ομως δε ξερει τη γλωσσα, και αντι να της μαθουν ελληνικα αναγκαζονται αυτες να μαθουν φιλλιπινεζικα!!!LMAO!
"Ντελια...ΜΠΑΣΟ!"(ποτηρι)
:))))))))))))))))))))
2.Το πιο κλασικο κλισε του Δαλιανιδη με το λαχειο που κερδιζει.(απο την εποχη της "Ελληνιδας στο χαρεμι")
Οι συναδελφοι στο γραφειο "ενωνουν τις τυχες τους" μετα την επιμονη του μικρου λαχειοπωλη(που εχει αρρωστη τη μανα του)και αγοραζουν λαχειο.
Το λαχειο κερδιζει, αλλα βρισκεται λιγο μετα "βιολογικα πλυμενο" κατεστραμενο σε καποια τσεπη παντελονιου που μπηκε στο πλυντηριο χωρις να ελεγχθει..:)))))
3.Η Κατερινα το πρωι κατουριεται ΤΡΕΛΑ ο Χρηστος εχει κανει καταληψη στην τουαλετα και εκεινη τη στιγμη αριβαρει και η "Ξυνη" να της δωσει τη συνταγη για φρικασε...
"Παιρνεις τα φυλλα μαρουλιου και τα βαζεις κατω απο το νερο και αφηνεις το νερο ΦΡΡΡΡΡΡΡΡ να τρεξει..."
Η Κατερινα στην κατασταση που βρισκεται δε μπορει να ακουει ηχους "ροης", και μετα απο υπερανθρωπες προσπαθειες στο τελος δεν αντεχει και "αφηνει τα νερα να τρεξουν...φρρρρρρρρρρ"...στο πατωμα..
:)))))))))))))))))))))))
Υ.Γ.Δε ηξερα οτι η Βικυ Βανιτα εφυγε απο τη ζωη..και μαλιστα μονη..Λυπαμαι παρα πολυ..κριμα..
:(
ΒΙΝΤΕΟ ΧΡΗΣΤΟ, ΒΙΝΤΕΟ!
Ταρα ταρα ταρα, φρρρρρρρρρ!
http://www.tvonline.gr/diamantoulakis/toretire.jpg
Pos einai to retire simera!
teleio!!!
s' eyxaristo
"παραμένει συμπαθέστατη" η Κατερίνα Γιουλάκη; Σοβαρά μιλάμε; ο απόλυτος εφιάλτης των παιδικών μου χρόνων. συμπαθητική δεν ήταν ουτε καν όταν έσκασε ως θεία του Φωτη στο πρωινάδικο (αλήθεια, είναι όντως;)
Η Βίκυ Βανίτα έπαιξε κ τον πολύ καλό ρόλο της τυφλής θείας(?) στο "Είσαι το ταίρι μου".
Το 2006 δουλευα σε μια κουλτουροκαφετερια, και ενα συνηθισμενο μεσημερι ειδα δυο τυπους που μου κινησαν την περιεργια. Ο ενας ηταν ο Παραβας και ο αλλος ηταν ο Κωστακης (του γραφειου στο ρετιρε). Απο εκεινη την ημερα και για περιπου 4-5 μηνες ερχονταν καθε μεσημερι και πιναν τσιπουρα. Εμαθα οτι ο Κωστακης ειχε φαει φυλακη για εμποριο ναρκωτικων και οτι ηθελαν να ανοιξουν ενα μαγαζι με πουρα με τον Παραβα.....αα ειχε σκασει και περιβοητος Λασκος (της φαρμας αμα θυμαστε που διαβαζε τα ποιηματα)
Η κλαιρη κατσαντωνη "ελενη" πριν χρονια εκανε μεταγλωττισεις με χαρακτηριστικη εκεινη στο ρολο της Γκρασιελα στη μεξικανικη σαπουνοπερα Εσμεραλντα.Ο φαρμακοτριφτης Χρηστος συμμετειχε στη σειρα της ετ1 "παππουδες εν δρασει" και ο Ιασονας Παυλος Ευαγγελοπουλος συμμετειχε σε μια αποτυχημενη σειρα του Αλφα "Κατω απ' την ακροπολη" φανερα γηρασμενος.
opios leei kaka loga gia to retire ta skata moy na faei kai na kserei einai telios kakogoystos ti na doyme re tin paparia @sto para pente?@
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΤΙΡΕ ΑΘΑΝΑΤΟ. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΥΠΑΝΑΠΤΥΚΤΟ ΕΛΛΗΝΟΒΑΛΚΑΝΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΑΙΩΝΙΩΣ (ΚΩΜΙΚΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ)ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ.
Για πάντα Ρετιρέ και να σας πονάει για την βαλκανοτουρκική καταγωγή σας. Σας την υπενθυμίζει και πονάτε...
Post a Comment