Thursday, September 24, 2009

Έντεκα (λόγοι που ακούω τον Γιάννη Πετρίδη - εδώ και δεκαετίες)

.
Shanghai at nite

Πριν από τρία χρόνια, το Σεπτέμβριο του 2006 έγραψα ένα ποστ που λεγόταν 'Έντεκα (λόγοι που ακόυω τον Πετρίδη εδώ και 20 χρόνια).

Σήμερα θέλω να το επαναδημοσιεύσω με αφορμή την προβολή του ντοκιμαντέρ 'Once in a Lifetime' της Νικόλ Αλεξανδροπούλου στις Νύχτες Πρεμιέρας. Πρόκειται για την πρώτη ταινία που καταπιάνεται με το φαινόμενο Γιάννης Πετρίδης [about time όπως είχα γράψει το καλοκαίρι].

petridis
(ο Πετρίδης με την Ν. Αλεξανδροπούλου που δεν τον γνώριζε μέχρι που...)

Αργά ή γρήγορα θα γυριζόταν ένα ντοκιμαντέρ για τον Πετρίδη, είναι σίγουρο, όμως η έκπληξή μου ήταν τεράστια όταν πριν λίγες μέρες διάβασα μια καταπληκτική συνέντευξη-πορτραίτο του, γιατί τότε έμαθα κι εγώ ποια ήταν η αφορμή για το Once in a Lifetime... Διαβάζουμε στο άρθρο:

Η διάκριση τού να γυριστεί ένα ντοκιμαντέρ για εκείνον «ήρθε από την Νικόλ Αλεξανδροπούλου, μια ΕλληνοΙταλίδα φωτογράφο και σκηνοθέτη», λέει ο Γιάννης Πετρίδης. «Δεν με γνώριζε πριν, αλλά διάβασε όπως μου είπε στο blog του Enteka (enteka.blogspot.com) «11 λόγους για τους οποίους ακούει Γιάννη Πετρίδη» και αυτό την έκανε να ενδιαφερθεί να μάθει ποιος είμαι. Με πήρε τηλέφωνο πριν από ένα ενάμισι χρόνο. Συναντηθήκαμε και μου πρότεινε να κάνει ένα ντοκιμαντέρ για μένα, στο οποίο, παράλληλα με την προσωπική μου ιστορία και καριέρα, θα ξεδιπλώνεται και η μουσική ιστορία της Ελλάδας, όχι μόνο από το ’75 που ξεκίνησα εγώ τις εκπομπές αλλά και πιο πριν...

* Όσοι είδαν την ταινία μου είπαν ότι αν η σκηνοθέτης τον ήξερε από πριν (και γενικά) η ταινία θα ήταν σίγουρα καλύτερη...
-
Once in a Lifetime: στις Νύχτες Πρεμιέρας, απόψε Πέμπτη 24/9, 10 μ.μ. στον Απόλλωνα.

.
---------------------------------------------------------------------
.
 
Έντεκα (λόγοι που ακούω Πετρίδη εδώ και 20 χρόνια)
[23 πλέον]

Τη σταθερή αξία της εκπομπής ‘Aπό τις 4 στις 5’ την ανακάλυψα τυχαία στα μέσα των ‘80ς (οικογενειακές διακοπές σ’ ένα κάμπινγκ της Χαλκιδικής). Ήμουν ήδη information junkie, κι ένιωθα περίεργα εκεί στη μέση του πουθενά, χωρίς μουσική και χωρίς ενημέρωση. Το γουόκμαν μου δεν έπιανε σχεδόν τίποτα, μόνο το Πρώτο Πρόγραμμα.

Μέχρι τότε πίστευα πως ο dj υπάρχει για να βάζει jingles, να διαβάζει αφιερώσεις, και να κάνει ένα σωρό λάθη στους αγγλικούς τίτλους - ο Πετρίδης μου έμαθε τι θα πει μουσική ενημέρωση.

Έκτοτε τον άκουγα σχεδόν κάθε μέρα, στο σπίτι αλλά και στο σχολείο με το σύστημα του κρυφού ακουστικού. Μάθαινα ό,τι χρειαζόμουν – τις νέες κυκλοφορίες, τα τσαρτς, λίστες με άλμπουμ, μουσικά νέα, ιστορίες πίσω από τα τραγούδια. Όταν έφυγα στο Λονδίνο ο Πετρίδης ήταν από τα πράγματα που μου έλειπαν αληθινά (όπως και οι δικοί μου, ο γύρος και το δωμάτιό μου), κι έτσι ζήτησα απ’ τον μπαμπά μου να ηχογραφεί σε μια 60ρα κασέτα μια τυχαία εκπομπή κάθε μήνα και να μου την στέλνει -έτσι για τη γεύση.

Όταν γύρισα οριστικά, ξανάρχισα να τον ακούω ζωντανά - πρέπει να πω ότι μου κράτησε την καλύτερη παρέα σ' εκείνα τα βαρετά μεσημέρια του στρατού. Τώρα πια, η ενημέρωση που προσφέρει μπορεί να βρεθεί σε χρόνο dt στο ίντερνετ. Αυτό που δεν μπορεί να βρεθεί (παρά μόνο Δευτέρα με Παρασκευή απ' τις 4 στις 5 στην ΕΡΑ1) είναι ο λόγος και η άποψή ενός ανθρώπου που, αν και κάνει την ίδια εκπομπή εδώ και 30τόσα χρόνια (ο ίδιος πλησιάζει τα εξήντα), είναι πιο νέος απ’ όλους τους 20χρονους των playlist ραδιοφώνων.

Και, όπως δηλώνει στα Νέα, δεν έχει κουραστεί καθόλου: «Ανήκω σε μια γενιά που θέλει να πιάνει τα βιβλία, να τρέχει στα βιβλιοπωλεία και στα δισκάδικα. Να ψάχνει ακόμη...»

Autumnal%20Reflections

Να γιατί μ’ αρέσει:

1) Τον έχω ταυτίσει με το φθινόπωρο που είναι κάπως αδέξια εποχή. Ακούγοντας την εκπομπή (μετά τις διακοπές του) νιώθω πάντα πως κάτι exciting ξεκινά κι αυτό το φθινόπωρο, πως η νέα σεζόν, όπως αυτός την περιγράφει, θα είναι γεμάτη τέλειους δίσκους και ταινίες. [εικόνα: Jane Wooster Scott – Autumnal Reflections]

2) Μανία με τις λίστες. Οι εκατό τέτοιοι, οι εκατό άλλοι, διαφορετικά είδη, διαφορετικές εποχές. Η ιστορία της μουσικής σε αντίστροφη μέτρηση.

3) Μ’ αρέσει η άνεσή του. Κομπιάζει, ξεχνιέται, γίνονται τεχνικά λάθη, μπαίνουν λάθος cd, μιλάει πάνω στα τραγούδια, μιλάει χωρίς χαλί. Είναι τόσο laid back που κάνει τους άλλους παρουσιαστές να μοιάζουν με αγχωτικά χαζοχαρούμενα ρομπότ. Νιώθεις ότι είναι μια ζωντανή εκπομπή κι όχι ένα σκηνοθετημένο και άψογα χρονομετρημένο σόου.

4) Είναι έγκυρος. Και αντικειμενικός. Παίζει μεν αυτά που του αρέσουν αλλά παίζει και αυτά που υπάρχουν γύρω μας – δεν είναι ρατσιστής. Ακόμα κι αν παίξει κάτι που δεν του αρέσει ξέρεις ότι υπάρχει λόγος. Δεν χλευάζει την ‘κακή’ μουσική, η εκπομπή είναι αντιπροσωπευτική του Σήμερα, όποιο κι αν είναι αυτό.

5) Πρώτες μεταδόσεις. Τώρα πια με το ίντερνετ ίσως δεν είναι και τόσο σημαντικό, θυμάμαι όμως χαρακτηριστικά ότι τις περισσότερες φορές πρωτάκουσα τους (κατόπιν) αγαπημένους μου δίσκους απ’ αυτόν, μπορεί και μήνες πριν βγουν.

6) Μ’ αρέσει η σχέση του με φανατικούς ακροατές και ακροάτριες - και οι συνομιλίες τους στον αέρα. Θυμάμαι ότι κάθε φορά που είχε ειδήσεις για την ή πρώτες μεταδόσεις της Μαντόνα υπήρχε ο Γιώργος ένας ακροατής (ειδικός στα Μαντόνα θέματα) που έπαιρνε κατευθείαν τηλέφωνο και συζητούσαν τις εξελίξεις. Κάποτε (γύρω στο ’95) ο Πετρίδης ανέλυε το ζήτημα του αν θα πάει άραγε ποτέ ξανά η (τότε αποτυχημένη) Μαντόνα στο Νούμερο 1 και μετά από λίγο λέει: «Πού είναι ο Γιώργος, γιατί δεν παίρνει να το συζητήσουμε;» (πήρε και κατέληξαν ότι ήταν μάλλον απίθανο)...

7) Χωρίς παρελθοντολαγνεία, θυμίζει ένα σωρό σημαντικά (και συνήθως άγνωστα σε μένα) πράγματα από τα παλιά.

8) Χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να προσφέρει σφαιρική ενημέρωση: όταν πρωτόπαιξε το You Have Killed Me του Μόρισεϊ τον περασμένο Μάρτη [του 2006] διάβασε στον αέρα ολόκληρο απόσπασμα απ’ το αφιέρωμα του Οδός Πανός στον Παζολίνι (επειδή ο Π. αναφερόταν στους στίχους).

9) Φοβερές εκπομπές για τις υποψηφιότητες για Όσκαρ. Και πάλι θυμάμαι τις εποχές πριν το ίντερνετ, όταν ο καλύτερος τρόπος για να τις μάθω (και μάλιστα μερικά λεπτά μετά την ανακοίνωσή τους στην Αμερική) ήταν η εκπομπή. (Καλούσε και κριτικούς κινηματογράφου για να διαβάσουν/αναλύσουν τις υποψηφιότητες μαζί.)

10) Είχε (και έχει) τα τσαρτς.

11) Η εκπομπή του είναι αμφίδρομη. Μπορεί να σου λύσει κάθε απορία και να σου παίξει κάθε σπάνιο τραγούδι. Τα τελευταία χρόνια έμαθε τα email, τα sms και τα blogs - τώρα ποιος τον πιάνει.

[Και η φωνή. Αυτή η φωνή!]

-------

[Eπιστροφή στο σήμερα. Kυριολεκτικά. Zηλεύω όσουν θα είναι το βράδυ στις Νύχτες Πρεμιέρας. Eλπίζω να παιχτεί και στη θεσνίκη, στο φεστιβάλ του Νοεμβρίου ή στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ...  /// το πορτρέτο-συνέντευξη στο tam tam radio.]
.
.
.(((SOS: όποιος πήγε στην πρεμιέρα ας γράψει ένα σχόλιο για το πώς ήταν).

.
.

24 comments:

crispy said...

αρχες δεκαετιας ΄80 διαβασμα για πανελληνιες συντροφια με Πετριδη k talking heads 'remain in light'!να ειναι καλα και να συνεχιζει να μας προτεινει σπουδαιες μουσικες κ ταινιες.Δυστυχως δεν βλεπω καποιον απο τους νεωτερους στο ραδιο να συνεχιζει στα 'χναρια' του Πετριδη

lsim said...

Είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που περιμένουν με αγωνία να δουν την ταινία στη Θεσσαλονίκη σύντομα. Άκουσα πως θα προβληθεί και στη δημόσια τηλεόραση αλλά δεν "κρατιέμαι". Να είναι καλά ο Γιάννης (και ο Κώστας ο Ζουγρής) και νομίζω ότι έχουμε να δούμε (αλλά κυρίως να ακούσουμε), πολλά ακόμη.

WinterAcademy said...

θα εγραφα οτι πρεπει να αισθανεσαι πολυ περηφανος αλλα δε μου αρεσει η λεξη οποτε το 'ευτυχισμενος' ταιριαζει νομιζω καλυτερα..

εγω απλα θα επαναλαβω αυτο που σου εγραψα και τοτε, οτι προκειται για εναν απο τους σημαντικοτερους εν ζωη ελληνες

lemon said...

1. Από τα καλύτερα ποστ που έχεις κάνει, ευχαριστώ...
2. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου λείπει ο γύρος (της πλατείας Σκρά!) εδώ στην Αθήνα...
3. Θα είμαστε με άδεια μιας βδομάδας στη Θεσσαλονίκη για το φεστιβάλ! Η καλύτερη βδομάδα όλου του χρόνου, δεν μπορείς ( ή μπορείς?) να φανταστείς πως την περιμένω!

Ιφιμέδεια said...

:)))))

thoughtsofashy said...

Χε χε γράφεις ότι τον ακούς για δεκαετίες και θα έχει κανείς την εντύπωση ότι τον ακούς τουλάχιστον για καμιά σαρανταριά χρόνια :-).

Ξεφύλλισα σήμερα τα ΝΕΑ. Δυστυχώς δεν πήρε το μάτι μου να έχουν βάλει την ερώτησή σου στον Τσίπρα για το αγαπημένο του κόμικς :-(
Καλησπέρα

enteka said...

SOS, αν κάποιος πήγε στην ταινία ας γράψει πώς ήταν η πρεμιέρα!


crispy, μακάρι πολλοί να τον μιμηθούν...

isim, κι εγώ στη μεγάλη οθόνη θέλω να το δω

winter, πολύ (πολύ)

lemon, για να στο κάνω χειρότερο, ο γύρος της πλατείας σκρα (το πλάζα υποθέτω λες) είναι γύρω στα 30 δευτερόλεπτα απ' το σπίτι μου...

ιφιμέδεια: :):)

thoughtsofashy, δε την έβαλαν έ; μάλλον με πήραν χαμπάρι.

με αφορμή αυτό που έγραψες για τις δεκαετίας συνειδητοποίησα κάτι ενδιαφέρον:

Άκουγα τον Πετρίδη τη δεκαετία του '80. Τον άκουγα και στα '90s. Τον ακούω και στα '00s. Και πολύ σύντομα θα μπορώ να πω ότι τον ακούω και μία τέταρτη δεκαετία, τα '10s.

Argos said...

Προφανώς από όλους όσους σχολιάσανε είμαι ο μεγαλύτερος σε ηλικία. Τον πρωτοάκουσε καλοκαίρι του 76 και δνε σταμάτησα ως τέλη 80 αρχές 90. μετά σποραδικά τον άκουγα, τώρα καθόλου.
Έχω πάντα ένα Lp που κέρδισα ερώτησή του σε μι εκδήλωση που είχε κάνει στα μέσα του 80 στην Θεσσαλονίκη.
Ο άνθρωπος είναι μορφή.
Μπορεί να σου ααρέσει η Μαντόνα και να θυμάσε γι' αυτήν, αλλά εγώ δεν μπορώ να ξεχάσω παραμονές Χριστουγέννων του 80 ή 81 όπου είχε γυρίσει από συναυλία των Talking Heads στο Λονδίνο και μας έβαλε να ακούσουμε ένα τραγούδι από την support μπάντα που του άρεσε πάρα πολύ. Το Τραγούδι ήταν διασκευή τη Gloria από τους U2...

Giannis Drakos said...

Ο σοφός μας Κύριος Γιάννης...

Το Once Upon A Lifetime είναι το μικρότερο θαύμα για έναν θρύλο.'Οσα έμα8α για την μουσική, οφειλονται ολα σ'αύτον. Ακόμα θυμάμαι την περιέργη 'σχεση' του με την Madonna: είμαι σίγουρος πως κατα βάθος την γουστάρει πολύ και την παραδέχεται, αλλά ταυτόχρονα δεν της συγχωρεί πως τον διέψευσε και κράτησε τόσα χρόνια.

'Αν είχε παρέμενε σύμβουλος έκδοσης ακόμα στο ΠΟΠ+ΡΟΚ, όλα 8α ήταν αλλίως.

Να'στε πάντα καλα ακριβέ μας Κύριε Γιάννη.

Αθήναιος said...

Ναι σε όλα μόνο μια ένσταση: την εκπομπή στο Τρίτο, τί την ήθελε.

Vam33 said...

Συμφωνό σε όλα enteka.Ο ακομπλεξάριστος τρόπος που παρουσιάζει τα μουσικά πράγματα με έχει κερδίσει και εμένα εδώ και χρόνια.
Με εντυπωσίασε το ότι ο πατέρας σου ηχογραφούσε εκπομπή και σου την έστελνε Λονδίνο.Αυτο θα πει φανατικός ακροατής.
Ελπίζω να καταφέρω κάποια στιγμή να δω την ταινία.Καλημέρες

chi said...

11 logoi giati DEN akouw (pleon) petridi:

1) O tupos einai megalh kompleksara. "Hremhse, hremshse, esu eisai o monadikos, o kaluteros, o prwtos, eisai 8eos re paidi mou, mhn tsantizesai".

2) Paizei polu sugkekrimena eidh mousikis, alla exei to 8rasos na pernietai gia gkourou ths mousikis.

3) Einai h fwnh twn diskografikwn etaireiwn.Eks ou kai giati paizei sugkekrimena eidh mousikis (auta pou poulane 'h mporei na poulhsoun).

4) De dexetai diaforetikes apopseis. 8ewrei oti exei to dikaiwma na pisteuei oti h diki tou apopsh den mporei na einai la8os.

5) Sundeei thn kalliergeia tou kosmou k to politismiko epipedo ths koinwnias me th mousiki pou plasarei autos. An o kosmos den akouei auta pou bazei, leei oti den exei epipedo.

6) Milaei k plasarei sugkekrimenes sunaulies. Otan ton rwtoun gia merikes alles, milaei upotimitika 'h leei oti de milaei pia gia sunaulies (profanws gia oses den exei sumferonta).

7) Polles fores anadeiknuei se "must" sugkrothmata pou exoun bgalei monaxa ena disko.

8) Den mporw na empisteutw gia th mousiki mou enhmerwsh enan an8rwpo pou exei tautisei th mousiki me tis diskografikes etaireies stis opoies douleuei apo palia.

9) Apaksiwnei suxna ta nea internetika akousmata k protrepei ton kosmo na agorazei diskous.

10) Milaei suxna gia ta charts k asxoleitai me to poso poulaei o ka8e kallitexnhs - dhl. einai kati sa xrhmatisths ths mousikis texnhs.

11) Meta apo tosa xronia sthn ert k parola ta aspra mallia sto kefali tou,dexetai (an den einai o idios o upokinhths) na diafhmizei th eurovision mesa apo thn ekpomph tou.

thoughtsofashy said...

Πω πω, δεν έχεις καθόλου άδικο! Η εικόνα, φυσικά, που ήθελα να δώσω πως αισθάνομαι είναι αυτή του σοφού γέροντα, που μας μιλά για τις πολύχρονές του εμπειριες. Ίσως και για αυτό η 40ετία. Διότι η σύνηθης εικόνα είναι αυτή του ανθρώπου, που έχει εμπειρίες από 40 χρόνια εργασίας και βρίσκεται ανάμεσα στα 60 με εβδομήντα χρόνια του :-)

enteka said...

ευχαριστώ θερμά όλες και όλους για τα σχόλια

chi, επειδή δεν ξέρω καν από πού να αρχίσω, ρίξε μια ματιά κι εδώ αν δε βαριέσαι http://www.e-tetradio.gr/component/content/article/107-akroates/970-petridis.html

:)

Michael Sc said...

Δεν γίνεται να αρέσουν όλοι σε όλους.


11, thanx again for reposting my link, but u got t wrong, pal
(εκεί που λες "πριν λίγες μέρες διάβασα...")

enteka said...

ok :)

(σε ποιο τεύχος είναι;)

your_blue_room said...

Θέλω να απαντήσω στον τύπο που υπογράφει σαν Chi.
Ευτυχώς που υπάρχουν μίζεροι και άσχετοι τύποι σαν εσένα και μας υπενθυμίζουν πόσο σημαντική είναι η εκπομπή του Πετρίδη και πόσο σκεπτόμενοι είναι οι ακροατές του σε σχεση με όλουςε τους εμνπαθείς και ανιδεους που είναι το αποτέλεσμα της απαξίωσης της μουσικής στη χώρα μας.

Αυτά που γράφεις φιλαράκο είναι γελοία και προκλητικά και εκτίθεσαι.
1)Δεν έχει ανάγκη ο Πετρίδης να δείχνει οτι είναι καλύτερος ή ο πρώτος όπως λες αλλά το οτι είναι ο πιο έγκυρος και ο μεγαλύτερος γνώστης του αντικειμένου το επιβεβαιώνουν οι χιλιάδες ακροατές που μεγάλωσε με την εκπομπή του.
2)Το οτι λες πως παίζει συγκεκριμένα είδη μουσικής δείχνει πως δεν τον εχεις ακούσει ποτέ γιατί δεν υπάρχει μουσικό κίνημα που να μην καλύπτει και μουσικό ειδος που δεν παρουσιάζει. Βαζει κολλητά τα πιο ανόμοια πράγματα (χθες έπαιξε heavy metal και στο καπάκι avant-garde ορχηστρική μουσική και μετά ανεξάρτητο ροκ) όταν το ελληνικό ραδιόφωνο παίζει μουσική για super market.
3)Το οτι πιστεύεις πως παιζει αυτα που πουλανε δειχνει οτι πραγματικα εισαι ή εμπαθής ή ηλίθιος ή και τα δυο.
4)Το οτι δέχεται διαφορετικές απόψεις φαίνεται μόνο και μόνο από το οτι τις διαβάζει τον αέρα ενώ θα μπορούσε να τις αγνοήσει. Δίνει βήμα σε ομοίους σου δηλαδή ενώ κανείς άλλος δεν είχε ποτέ τα κότσια να το κάνει στο ραδιόφωνο.
5) Ναι όταν από τα 100 και πλέον άλμπουμ που παρουσιάζει στην ετήσια ανασκόπησή του τα 90 τα ξέρουν και τα έχουν 500 άνθρωποι στην Ελλάδα, κάτι σημαίνει αυτό για το πολιτιστικό επίπεδο που έχει ολισθήσει το κοινό.
6) Δεν πλασαρει συναυλίες, δεν είναι μια εκπομπή "ατζέντα" που θα μιλάει για την κάθε συναυλία στο Αν club και το Bios. Στο κάτω κάτω περισσότερο το έχω ακούσει να μιλάει για αυτά που έχει δει στο εξωτερικό παρά για αυτά που βλέπει εδώ. Πως λοιπόν πλασάρει και τι?? Το' χεις χάσει τελείως φιλαράκο.
7)Δηλαδή όταν βγαίνει ένα πολύ καλό ντεμπούτο album δεν πρέπει να το παρουσιάσει? Δηλαδή να μιλάει μετά το τρίτο ή το τέταρτο album για συγκροτήματα? Τι λογική είναι αυτή? Δεν θα μας ενημερώσει για τα καινούρια συγκροτήματα και ποια είναι must? Στην αντίθετη περίπτωση θα τον κατηγορούσες που δεν παρουσιάζει τα καινούρια... Δεν βγαίνει άκρη...
8)Δηλαδή είναι για πέταμα οι εταιρείες? όταν παρουσιάζει τις κυκλοφορίες της 4AD ή της Mute ή ένα σωρό ανεξάρτητα πράγματα δεν σε αφορά? Μέσα από τις εταιρείες έφερε πράγματα στην Ελλάδα που δεν θα έβλεπαν το φως της μέρας. Μάθε λίγα πράγματα. μεγάλωσε λιγάκι, ωρίμασε και τα ξαναλέμε γι'αυτό.
9)Ω! Τι αμάρτημα! Προτρέπει στον κόσμο να αγαπάει τη μουσική και να αγοράζει τα καλά album!!! Ώ! Τι ντροπή! Σαν δε ντρέπεται ο πουλημένος. Φίλε... αυτό που λές είναι τόσο γελοίο και βλακώδες που αν κάτσω να στο αναλύσω θα πέσω στο επίπεδο αυτό.
10)Θα πρέπει να καταλάωεις οτι αν ποτέ ακουγες την εκπομπή οτι εδώ και δέκα δεκαπέντε χρόνια έχει πάψει να ασχολείται με τα chart και τα καυτηριάζει. Που να το ξέρεις όμως εσύ αυτό. Συχνά τα αναφέρει μόνο για μια κυκλοφορία που πιθανό να έχει ενδιαφέρον ή για να πει κάτι αξιοπερίεργο που πιθανόν να συμβαίνει ή για να πει πόσο χάλια είναι.
11) Η ερτ δεν είναι ιδιοκτησία του Πετρίδη. Υπάρχουν πράγματα στον κόσμο που αγνοείς και κάποια μέρα ίσως τα καταλάβεις. Την περίοδο της Eurovision η ερτ επέβαλε κάθε μισή ώρα να ακούγεται το σποτ της Eurovision. Η ώρα 4:30 που άνηκε στον Πετρίδη δεν αποτελούσε εξαίρεση και ακούγονταν η διαφήμιση. Αν εννοείς αυτό βέβεια γιατί δεν σε έχω και για τόσο έξυπνο. Αν εννοείς οτι την πρόβαλε με τα λόγια του είσαι για τα πανηγύρια.. Το θάψιμο και το κράξιμο που έχει ρίξει στα σκουπίδια της Εurovision δεν έχει ακουστεί από κανένα άλλο μέσο.

Δηστυχώς το ώριμο κοινό και ο κόσμος που αγαπάει τη μουσική στη χώρα μας συρικνώνεται. Το αποτέλεσμα είναι "τέρατα" σαν αυτόν που έγραψε τα προηγούμενα. Κρίμα...

enteka said...

Κι εγώ ήθελα να το γράψω αυτό και το ξέχασα: όντως χτες ήταν μια κουφή (και μεγάλη) στιγμή για το ελληνικό ραδιόφωνο όταν έβαλε εκείνο το (όσο πιο χάρντκορ γινόταν) χέβι μέταλ και μετά για ένα δεκάλεπτο είχε την πειραματική μουσική δωματίου.

Με ό,τι αρνητικό μπορεί να προσάψει κανείς στην εκπομπή, είναι η μόνη που μπορεί να κάνει κάτι τόσο (διαφωτιστικά) τολμηρό στις μέρες μας...

Michael Sc said...

11,
στείλε μου διεύθυνση να στο στείλω - αν και δεν ξέρω αν θα το θέλεις για το αρχείο σου, καθώς η αναφορά του Γ.Π. στα blogs (και συνεπώς και στο enteka.blogspot), είναι από τα πράγματα που "κόπηκαν"...

mail 2

tamtamradio @ gmail.com

enteka said...

το βρήκα!
σ' ευχαριστώ πολύ :)

chi said...

Agaphte "your_blue_room",
me sugxwreis pou eksefrasa tis apopseis mou. Den ebrisa, wstoso, oute ton idio oute kanenan apo (tous pollous) pou akoune fanatika. Katalabainw omws oti einai duskolo na antilhf8ei kaneis oti mporoun na uparxoun k diaforetikes apopseis apo th diki tou.
Mallon h epi8etikothta kai oi ekfraseis twn apanthsewn sou deixnoun to diko sou politismiko epipedo.
De 8elw na peisw kanenan. 8a pros8esw apla oti den amfisbhtw thn aksia tou petridi. 8ewrw omws oti den prepei pote to koino na stamataei na einai kritiko apenanti se auta pou tou lene. k o petridis mporei na ekmetalleuetai th 8esh tou k th fhmh tou, me tous tropous pou anefera parapanw.

Anonymous said...

Πήγα στην πρεμιέρα κι έφυγα εκνευρισμένος. Είναι ένα αναμάσημα των ήδη γνωστών, η εμβάθυνση του φαινομένου Πετρίδης γίνεται εντελώς επιδερμικά, πολύ κακώς ο ίδιος ο Πετρίδης δεν άφησε να φιλμάρουν τη δισκοθήκη του και ο Ζουγρής δεν θέλησε να μιλήσει γι αυτόν. Αντίθετα, μιλούν διάφοροι περί Πετρίδη και μουσικών κινημάτων σπαταλώντας πολύτιμο κινηματογραφικό χρόνο λέγοντας κοινοτοπίες. Από τους Έλληνες οι μόνοι που είχαν νόημα ήταν ο Μ. Φράγκος και ο Π. Κωστόπουλος (ως αντίβαρο ή χαρακτηριστικό παράδειγμα του "άλλου" ραδιοφώνου). Η σκηνοθέτης δήλωσε εξ αρχής την άγνοιά της στην ύπαρξη του Γιάννη κι αυτό δυστυχώς φάνηκε στην ταινία. Και για τους αμφισβητίες: ακούω τον Γιάννη από το '83 και έχω πάει σπίτι του. Η συνέντεξη στο tamtamradio είναι περισσότερο ουσιαστική.

Anonymous said...

Για τον Αθήναιος, τι ενοείς γράφοντας ότι τι το ήθελε το Τρίτο πρόγραμμα, έχεις ακούσει τις εκπομπές στο Τρίτο?

disa said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色