Thursday, September 14, 2006

Έντεκα (σκηνές που σημάδεψαν το καλοκαίρι μου)

Superprom91499G
1) Πέντε το πρωί στο αστυνομικό τμήμα για να πάρω σειρά, μπας και πάρω χαρτάκι για να πάω για αίτηση διαβατηρίου δύο μέρες μετά. (Όλες οι σκηνές και για την έκδοση ταυτότητας – που είχαν μια γραφειοκρατική χροιά Ρετιρέ- είναι δυστυχώς επίσης αξιομνημόνευτες.)
2) Να διαβάζω πριν κοιμηθώ το νέο του Bret Easton Ellis, στο αντίσκηνο δίπλα στο chill-out stage του Butterfly (ρέιβ φεστιβάλ, of all places).
3) «Έρημη πόλη θύμιζε σήμερα η Θεσσαλονίκη, με τους λιγοστούς κατοίκους που έχουν απομείνει να χαίρονται τους άδειους δρόμους της πόλης». (σωστό κλισέ των ειδήσεων)
4) Η Μαντόνα τραγουδάει live το Lucky Star, το τραγούδι με το οποίο ξεκίνησε 23 (!) χρόνια πριν.
5) Πολλές σκηνές ταλαιπωρίας μαζί: ξύπνημα απ’ τα χαράματα, ταξί, τρένα, κτελ, αεροπλάνα, πάλι τρένα πάλι ταξί κοκ. Μοναδικό υποφερτό μέσο μεταφοράς το τραμ του Άμστερνταμ.
6) Θερινό σινεμά στη Νικήτη (κυρίως η φορά που πήγαμε στο Καπότε.)
7) Το (και καλά) Μαλβίναgate, με κορυφαία στιγμή όταν άνοιξα ανυποψίαστος την εφημερίδα.
8) Στη Δράμα, για ώρες στο πάρκο και στο ποτάμι, φαγητό στο Νησάκι.
9) Μπάνια στη Χαλκιδική. O Ήλιος!
10) Που πήγαμε στο MediaMarkt και (μετά από χρόνια) αγοράσαμε πράγματα: DVD Recorder με σκληρό δίσκο (τέλειο), πικάπ, σκάνερ και TV.
11) Να οδηγάω όλη την ώρα και χωρίς σταματημό (ό,τι καλύτερο).

[κάποιες δικές σας;]

28 comments:

UrbanTulip said...

Ωραιο καλοκαίρι που δεν μοιάζει σε τίποτα από το δικό μου!
για πες το καινουριο του Ellis σ αρεσε; το διαβαζω τώρα, στα αγγλικά.
το 3 το έχω βιώσει και εγώ φέτος. κλισεδούρα αλλά συμβαίνει τι να κάνουμε.
το 6...θερινά και πάλι θερινα!
το malvinagate...τι χαμός και αυτός...η μαλβίνα γελάει τώρα.
Μ αρεσε πολύ το 11 σου, enteka μου..:)

enteka said...

θενκς
του Ellis μ'άρεσε πάρα πολύ (αν και κόντεψε να με τρελάνει)

UrbanTulip said...

ναι αυτο το διαπιστωσα διαβαζοντας τις πρωτες τριαντα σελιδες του βιβλιου.μπλεκει τοσο πολυ και τοσο καλα την πραγματικοτητα με το μυθο που σε μπερδεύει και σε παγιδευει συνεχως. αλλα γραφει πολυ ομορφα ο τυπος

An-Lu said...

- Να διαβάζω όλα τα "φρέσκα" paperback των αγαπημένων μου συγγραφέων (Koontz, Ludlum etc)
- Το 11ο δικό σου, κατά τη διάρκεια του οποίου "σκαρώσαμε" ολόκληρο βιβλίο με τον αντρα της ζωής μου. (Να δω πότε θα το γράψουμε!)

urbane71 said...

Ο ντεμέκ Ιούλιος, φέτος, στη Σέριφο (οκτώ μποφόρ, ακατέβατα) / διαβάζοντας την τέλεια «Ιστανμπούλ» του Ορχάν Παμούκ από το πιο ωραίο μπαλκόνι διακοπών, ever / δύο φορές στον Πειραιά χωρίς να ταξιδέψω (την πρώτη έχασα το πλοίο, την δεύτερη χάλασε το πλοίο) / ο ημιτελικός με τις ΗΠΑ στο Μουντομπάσκετ, παρουσία της απίστευτης Ελένης Μπίστικα / ένα απόγευμα σε μία κάθετο της Σκουφά!

Anonymous said...

Η εβδομάδα στη Ζάκυνθο...τα σαββατοκύριακα στην αγαπημένη μου παραλία...το ατελείωτο πλατσούρισμα στη θάλασσα...η Αυγουστιάτικη πανσέληνος...

Anonymous said...

ti istoria kai ayti me ta nea diavatiria..alla pio poly me enoxlise i symperifora ton astynomikon..anagogoi,eirones,apotomoi,katholou exypipetikoi..idiaitera me tous allodapous kai tous ilikiomenous..pragmatika ena apo ta xeirotera prosopa tis simerinis elladas.(sorry 11 gia tin kataxrisi tou xorou..!)

Ιφιμέδεια said...

Κορυφαία στιγμή:
Το εκκλησάκι που ξεφύτρωσε εντελώς ξαφνικά μέσα στο δάσος που ακριβώς έναν χρόνο πριν μου έκανε πρόταση γάμου ο καλός μου!

:)

enteka said...

ευχαριστώ όλους για τις κορυφαίες καλοκαιρινές στιγμές (keep them coming)

μιχάλη, πολύ καλά τα λες

[αλήθεια, πού εξαφανίστηκε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, που ήταν πάντα λαλίστατος για κάθε θέμα (και κυρίως γι' αυτά που δεν τον αφορούσαν καθόλου)??]

aurora_eyes said...

Η ολοκαίνουρια χειμερινή γκαρνταρόμπα που απέκτησα στην Αυστρία, Αύγουστο μήνα, λόγω του πραγματικά κρύου καιρού...
Τα πρωινά μπάνια μαζί του στη μαγευτική λίμνη Attersee, με τα παπάκια να κάνουν πα-πα-πα πλατσουρίζοντας δίπλα μας...
Το Σ/Κ με την πιο καλοσυνδιασμένη παρέα που μπορούσε να προκύψει στο δεύτερο πόδι...
Η είσοδος μου σε νέα επαγγελματικά μονοπάτια...
Η βρογχίτιδα που με ταλαιπώρησε δέκα ολάκερες μέρες...
Το ¨θα σας δω όλους στο Μόναχο για μπύρες το Σεπτέμβρη" που υποσχέθηκα και θα τηρήσω στους αγαπημένους μου φίλους. Τα χιλιόμετρα δεν μετράνε πια!

cobden said...

1. Μετακόμιση σε καινούργιο σπίτι και καινούργια γειτονιά!
2.Οι δύο συναυλίες στο Ηρώδειο:κινηματογραφικά Χατζιδάκι-Σοφία Βέμπο.
3.Ο Paul και ο Roberto στο Λονδίνο, ο Antonio στην Αθήνα :)
4.Λονδίνο Kυριακή μεσημέρι, μια όμορφη βόλτα δίπλα στο ποτάμι, με προορισμό το Camden.
5.Λίγες μέρες μετά την αποκάλυψη του παρολίγον τρομοκρατικού χτυπήματος, είμαι στο Gattwick... Αναγκάζομαι να βγάλω μέχρι και τα παπόυτσια μου κατά το σωματικό έλεγχο!(Όχι, δεν έβγαλα τίποτε άλλο :)

artech said...

Τι πικάπ πήρατε; :)

Anonymous said...

να διαβάζω την ιστορία αγάπης και σκότους στη δεξιά μικρή παραλία του λουτρού στα σφακιά και ειδικότερα το κεφάλαιο που μιλάει για το θάνατο του πατέρα του μικρούλη άμος, να βουρκώνω, να τελειώνω το κεφάλαιο και να πέφτω στη θάλασσα τρέχοντας, κάνοντας τη μεγαλύτερη βουτιά στη ζωή μου (και η ανάδυση για να πάρω αέρα ήταν επίσης λυτρωτική).

Alkisti said...

1. Στην Πανσέληνο του Αυγούστου, στο πατρικό μου στην Πελοπόννησο,επιστρεφοντας απο διασκέδαση κατά τις 3 το πρωι, δεν μπηκα στο σπίτι, κάθισα στο μπαλκόνι, έμεινα για καμια ώρα και χάζευα το φεγγάρι στην απόλυτη ηρεμία.

2. Το μπάνιο στο Γέρακα της Ζακύνθου, τέλη Αυγούστου. Παραλία σχεδόν άδεια, απόλυτη άπνοια. Η θάλασσα είχε γίνει λίμνη.Το καλύτερο από τα λιγοστά μπανια του φετινου καλοκαιριου :)

Anonymous said...

Δυστυχώς οι δικές μου διακόπες μέτα απο ένα μήνα με λοίμωξη αναπνευστικού ματαιώθηκαν ...

Επιφυλλάσομαι για της 11/10 και μετά ...Paris & Amsterdam σου έρχομαι !!!

Χαίρομαι που έζησες τόσο όμορφες στιγμές και σου έυχομαι κάθε χρόνου να πέρνας το ίδιο καλά ! :)

enteka said...

aurora: ωχ κι εγώ είχα (έχω) κάτι σαν βρογχίτιδα.
cobden: :)
artech: χαίρομαι που ρωτάς (δε θυμάμαι τη μάρκα) γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να καταγγείλω το MediaMarkt: πήραμε ένα που είχε πρόβλημα, το γυρίσαμε, μας δώσαν άλλο που κι αυτό είχε πρόβλημα και μετά δεν είχαν τρίτο για να μας το ξανααλλάξουν. τώρα δεν έχω πικάπ έχω όμως ένα σωρό παλιούς δίσκους που είχαν ξεφυτρώσει από διάφορες κρυψώνες με την ελπίδα πως θα ξαναακουστούν.
Πολύβιε: ... :)
αέναε: γιατί εσύ δεν πέρασες καλά;
alkisti: όμορφες στιγμές [πώς και δεν έχεις μπλογκ? καλά κάνεις πάντως για να σπάει και το στερεότυπο - ότι τα blogs τα διαβάζουν μόνο άλλοι bloggers]
h2o: να'σαι καλά. [καλές διακοπές!]

Provato said...

αστέρι μου να σε ευχαριστήσω και με ένα ωραίο προβατένιο σχόλιο για το ότι με περιέλαβες στην προηγούμενη λίστα των 11 αγαπημένων blogs:

Μπεεεεεεευχαριστώ!!! χιχιχιχοχοχοχεχεχε!

μπεεεε μπεεεεε μπεεεε


ωραίες οι νέες επιλογές!

είσαι σούπερ έντεκα!

Alkisti said...

Ειναι μια ερωτηση που ακομα τη σκεφτομαι...Μαλλον ακομα προτιμω τον παραδοσιακο τρόπο ημερολογίου..:)
Αλλά δεν υποσχομαι οτι δε θ' αλλαξω γνώμη. Θα δούμε...

Anonymous said...

Ρε enteka, ήρθες στην πόλη μου (Δράμα); Φαντάζεσαι να σε είχα πετύχει, να είχες περάσει από δίπλα μου και να μην σε είχα καταλάβει; Καταραμένο διαδίκτυο...

enteka said...

provate: ρε τι ευχαριστείς?! αφού πεθαίνω για το μπλογκ σου :)
alkisti: :):)
graham: πωπω τι ωραία η πόλη σου! πήγες καθόλου στο φεστιβάλ μικρού μήκους; αυτό το Σ/Κ δεν είναι;

Anonymous said...

Το φεστιβάλ ξεκινάει αύριο Κυριακή. Φυσικά και θα πάω γιατί μερικές ταινίες μκρού μήκους είναι σωστά διαμάντια. Μπορούν να σου μεταφέρουν σε 5' πράγματα, που άλλοι σε πρήζουν 2 ώρες για να τα δεις. Αν πάλι η ταινία είναι χάλια, δεν πρέπει να κάνεις υπομονή 2 ώρες μέχρι να τελειώσει... Αν σε φέρει ο δρόμος σου, πέρνα μια βόλτα. Θα είσαι τυχερός γιατί φέτος γίνονται και πολλές παράλληλες εκδηλώσεις.

Anonymous said...

1. Οι σαρδέλλες στα κάρβουνα, οι πατάτες τηγανητές και η χωριάτικη σαλάτα στους Κήπους της Σαμοθράκης από την Αθανασία και την οικογένεια της.

2. Το βράδυ που ο Ν. κι η Λ. αποφάσισαν να με ανεβάσουν με το φακό στον Ξηροπόταμο για νυχτερινό μπάνιο στην πιο παγωμένη βάθρα του νησιού.

3. Η ευχάριστη στιγμή της τυχαίας συνάντησης με τον Ν. στη Χώρα της Σαμοθράκης στο ίδιο σημείο απ' όπου 3 χρόνια πριν του έστελνα το πιο ανατρεπτικό για τη ζωή μου και ζωή του ever Sms.

4. Έχασα για άλλη μια φορά στη ζωή μου την αστυνομική μου ταυτότητα. Βρέθηκε τελικά στο αεροδρόμιο, αναβλήθηκε κι ένα ταξίδι στο Βερολίνο, αλλά δεν πήγα να την πάρω. Θέλω καινούργια ταυτότητα, πάει με τη νέα μετά τη Σαμοθράκη διάθεση.

5. Δυο αγαπημένα μου ζευγάρια ενώνονται εις σάρκα μιαν. Βόλτες στα μαγαζιά και διάθεση παράξενης ευθυμίας. Πρόβες νυφικών με Α. και Β. και αγορά παπουτσιών του Α. από την Perla στην Ακαδημίας.

6. Επιτέλους ο Δ. θα εκδόσει τα σκόρπια κόμικς της τελευταίας 20ετίας εδώ κι εκεί. Μου κρατάει σπίτι τα 2 ντοσιέ μου με το corpus της δουλειάς του, αλλά τι να κάνουμε δουλειά του είναι θα μου τα επιστρέψει.

7. Άμστερνταμ. Βόλτες με τα πόδια στα μουσεία, στην 'απαγορευμένη περιοχή', στα μαγαζιά,τσάντες τα εναλλακτικά περιοδικά και τα βιβλία τέχνης από τα μουσεία,ένα ζευγάρι καινούργια παπούτσια κι ένα νέο μπουφάν, "απαγορευμένα" γενικώς (που φευ διέφυγαν έλεγχο αποσκευών) νέες ιδέες, γέλια με την παρέα στα sex shops όπου εγώ πρώτη φορά πληροφορούμαι περί της υπάρξεως Holmes (χρόνια τώρα κολλημένος με Rocco Siffredi), η Ε. αποκαλύπτεται μανιώδης του gang bang, ο Κ. φωτογραφίζεται σε καμπίνα ιδιωτικών προβολών για ένα αλλόκοτο photo project του Α.,ο Δ. αγοράζει φαλλικό χρηστικό υπερμεγέθες που ακόμα να καταλάβω τη χρήση του για το νέο του φίλο στην Αθήνα.Ο Ν. κι ο Α. μου κάνουν το τραπέζι σε ένα από τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης και πέφτει μια πολύ καλή πρόταση για το βιβλίο. Τα βράδια μου προτιμώ να τα περνάω ήσυχα στο δωμάτιο μου διαβάζοντας και περιμένοντας τη συναυλία...Η παρέα διασκεδάζει αλλιώς...Ευτυχώς χρόνια τώρα με καταλαβαίνουν ;-)

8. Η συναυλία της Μadonna. Κάτι μέσα μου επαναπροσδιορίζει το μέγεθος ή την ένταση των πραγμάτων του κόσμου.Της ανθρώπινης κατάστασης. Πρώτη φορά αισθάνομαι πολίτης του πλανήτη Γη. 60000 άνθρωποι μαζεμένοι απ' όλα τα μέρη της γης. Διαδρομή απ' το Θιβέτ στην Αθήνα. Μπροστά μου ένα ζευγάρι αγοριών γύρω στα 35 έτσι όπως πάντα φανταζόμουν τα αληθινά ζευγάρια αγοριών. Τίποτα εκκωφαντικό. Η γοητεία της Αλήθειας. Επιστροφή στο Φως. Have you confessed?

9. Tέρμα τα ψέματα. Αντίο blogging. Οριστική απομάκρυνση κι επιστροφή στην αληθινή ζωή. Ο Non Private Life βάζει λουκέτο και πετάει το κλειδί στα πιο βαθιά νερά...

10. Τα πρώτα δάκρυα πάνω στο πληκτρολόγιο πάνω στην πρώτη άδεια σελίδα του Word. Η πιο δύσκολη ever στιγμή. Άρνηση εμπλοκής. Τα τηλέφωνα του Λ. μέσα στη νύχτα να του διαβάσω πέντε αράδες. " Δεν βγαίνει ούτε μια λέξη Λ. μου " " Πολύ καλό αυτό. Του τύπου στο Μπετόν του πήρε 10 χρόνια "...

11. Πρώτη φορά στη ζωή μου, σε μερικές μέρες 33, συνειδητοποιώ ότι τα μεγάλα βήματα - ο ποιητής κάπου τα λέει άλματα πιο γ-λ-ήγορα από τη φθορά- θέλουν χρόνο και κυρίως θέλουν χρόνο να εμπιστευτείς τον εαυτό σου...Κι ο ξανακερδισμένος χρόνος σε κάνει ξανά παιδί και θέλεις να πας να δεις Superman, κι ας μην πετάξεις ποτέ μαζί του στη ζωή ...(αν δεν πιστεύεις αληθινά σε θαύματα)

Σας φιλώ και να περνάτε καλά ;)

nanakos said...

Σα να βρισκόμαστε σε σχολικό προάυλιο ανήμερα αγιασμού: είναι ωραία να βλέπεις πως οι συμμαθητές σου πέρασαν όμορφα το καλοκαίρι!

enteka said...

npl: τι να πω; θενκς για την εντεκάδα σου, κρίμα για το μπλογκ, καλά πέρασες απ' ότι φαίνεται, τα του Άμστερνταμ τέλεια, καλό φθινόπωρο σου εύχομαι, μη μας ξεχάσεις και τελείως...

νανακο: ακριβώς!

:)

artech said...

artech: χαίρομαι που ρωτάς (δε θυμάμαι τη μάρκα) γιατί μου δίνεις την ευκαιρία να καταγγείλω το MediaMarkt: πήραμε ένα που είχε πρόβλημα, το γυρίσαμε, μας δώσαν άλλο που κι αυτό είχε πρόβλημα και μετά δεν είχαν τρίτο για να μας το ξανααλλάξουν. τώρα δεν έχω πικάπ έχω όμως ένα σωρό παλιούς δίσκους που είχαν ξεφυτρώσει από διάφορες κρυψώνες με την ελπίδα πως θα ξαναακουστούν.

Καταλαβαίνω... Εγώ νομίζω ότι τέτοια καταστήματα δεν είναι αρμόδια να εμπορεύονται τέτοια μηχανήματα. Φαντάζομαι δηλαδή ότι κάπουν θα βρήκαν μερικά πικάπ (ίσως και καλής μάρκας, δεν παίζει ρόλο) και θα τα στόκαραν μαζί με τα υπόλοιπα.

Αν θέλεις πικάπ πάντως μπορείς να βρεις και καλό και φθηνό (περίπου 150-200 ευρώ) και μπορώ να σου προτείνω 1-2 καταστήματα. Βασικά θα πρέπει να αναζητήσεις καταστήματα που εμπορεύονται προϊόντα εικόνας και ήχου χωρίς ...πληντύρια.

Οι δίσκοι βινυλίου είναι από τα πιο όμορφα πράγματα που μπορεί να αποκτήσει κάποιος. Ελπίζω να αρχίσεις να αγοράζεις και καινούριους! :-) Αλλά οι παλιοί είναι πάντα η αρχή για 'μάς τους μικρούς. Κι εγώ έτσι άρχισα και τώρα προπαραγγέλνω βινύλια από το amazon.co.uk. :-)

Anonymous said...

@enteka

Ειδικά εσάς θα δεν σας ξεχάσω τελείως...

:-)

oni said...

Σκηνή τραγική: Να ξυπνάω με χαρά και όρεξη για διάβασμα και αντ' αυτού να κάθομαι να γράφω ποιήματα. Αυτό το καλοκαίρι ίσα και με άπαντα μπορώ να εκδώσω. (Ακόμη το κάνω αυτό...)

Επίσης, τη φοβερή μου βόλτα στη Χαλκιδική με εμένα στο τιμόνι. Α! Και την εξέδρα που βρήκαμε σε μια παραλία και ρίχναμε ο ένας τον άλλον. Δηλαδή ένας μας έριχνε όλους, εμείς ανίκανοι, αλλά είχε πλάκα :Ρ

enteka said...

aenaos: καλό διάβασμα
artech, σίγουρα τώρα θα το ψάξω πιο πολύ. έχουμε εκατοντάδες δίσκους που περιμένουν να ακουστούν ξανά.
npl: έτσι μπράβο :)
oni: μιλώντας με πλήρη ανευθυνότητα θα πω ότι το να γράφεις ποιήματα είναι πολύ πιο χρήσιμο απ'το διάβασμα (κυρίως το καλοκαίρι)