
2) Ζωντανό Σταυρόλεξο (ΕΡΤ): Ξένια Καλογεροπούλου. Ήταν όντως ζωντανό (live) αν και δεν μπορώ να σκεφτώ το γιατί. Το σταυρόλεξο προβαλλόταν μεγεθυσμένο σ’ ένα πανί στον τοίχο, κι η Καλογεροπούλου ήταν μειλίχια σαν παντογνώστρια κουκουβάγια.
3) Σούπερ Μάρκετ (Αντ1 Πουνέντης & Σταρ Τσαουσόπουλος): Όταν μπαίνω στο σούπερ-μάρκετ (και δεν βιάζομαι) νιώθω stoned: τα χρώματα, τα σχήματα, τα λογότυπα, όλα κομμάτια μιας υπέροχης ποπ αρτ έκθεσης. (Οι παίκτες βέβαια βιάζονταν φριχτά να γεμίσουν τα καρότσια με συγκεκριμένα προϊόντα μέσα σε ένα λεπτό.)
4) Θησαυροφυλάκιο (Αντ1): Απ’ τα καλύτερα τηλεπαιχνίδια γνώσεων, το βλέπω ακόμα πότε-πότε στον Αντ1 Gold. Καλή δομή, ενδιαφέρουσες ερωτήσεις. [Κι ένα εμφανές μειονέκτημα – η ακατάπαυστη αυτοσχεδιαστική πάρλα του διεξοδικότερου πολυλογά της χώρας].
5) Ο Πιο Αδύναμος Κρίκος (Mega): Είχα ένα PC Game με προσομοίωση όλου του παιχνιδιού. Διάλεγες με ποιον παίκτη έπαιζες, απαντούσες σε ερωτήσεις, ψήφιζες τον πιο αδύναμο, έδινες πικρόχολες συνεντεύξεις όταν έχανες. Πιο πολύ κι απ’ την Έλενα Aκρίτα (ή την Anne Robinson) μου λείπει εκείνο το παιχνίδι που «χάθηκε στη μετακόμιση» Λονδίνου-Θεσ/νίκης.
6) ID (στον Alpha με τον Ρένο Χαραλαμπίδη): Ήταν το πιο πρωτοποριακό, πολύπλοκο και ανεξήγητο τηλεπαιχνίδι ever: όσες φορές άντεξα να το δω δεν κατάλαβα τίποτα. Αν και η ιδέα ήταν καλή (κάτι με βήτα διασημότητες και το τι επάγγελμα έκαναν πριν γίνουν διάσημοι) οι κανόνες ήταν τόοοσο χάλια που ο Χαραλαμπίδης δεν τους ανέφερε καν και κάποτε είχε πει σε έναν παίκτη: «Μη φοβάσαι, ούτε εγώ δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς γίνεται». Επίσης: αχρείαστα τεράστιο και άδειο σκηνικό, και βασανιστική διάρκεια μίας ολόκληρης ώρας!
7) Μεγάλο Παζάρι (Mega): Πολύχρωμο, γρήγορο (η κάμερα δεν είχε γίνει ακόμα ο ψυχαναλυτής του Μικρούτσικου), με πολλά διαφορετικά ταμπλό, τον κύριο Ζονκ, και τις κουρτίνες. [Ο κύριος Ζονκ ζει! Πριν κάποιο καιρό «παρουσίαζε» ένα «τηλεπαιχνίδι» με 090 σε κανάλι της Θεσ/νίκης, ίσως και αλλού. Ήταν πλαισιωμένος από αιθέριες υπάρξεις και θύμιζε τον Κατέλη (αλλά σε έκδοση ιδιοφυΐας)].
8) Δέκα με Τόνο (Αντ1): Έχω φίλη αλλεργική στον Γιώργο Παπαδάκη. (Κάποτε για να την πειράξω, άφησα στο γραμματοκιβώτιό της ανώνυμο φάκελο με συνέντευξη-φωτογράφησή του απ’ το Τηλέραμα κι είχε φρικάρει). Το χειρότερό της είναι το Δέκα με Τόνο (1999) που τα τελευταία χρόνια προβάλλεται σε απροειδοποίητες επαναλήψεις στις 3 ή 4 το πρωί με υπότιτλους!
9) Τρία Δύο Ένα (Αντ1): Παρουσίαζαν η φοβερή Άννα Μαρία Λογοθέτη (ακόμα ψάχνω το Είμαι Τρελή για Σένα) και η πανέμορφη Κων/να Στεφανοπούλου, μαζί με καμιά δεκαριά ξανθιές που έχυναν ακούγοντας τους τόπους προέλευσης των τηλεθεατών. Πηδούσαν και με μια μεγάλη ελαστική μπάλα που έκανε μπόινγκ μπόινγκ πράγμα που θα ήθελα να δοκιμάσω κάποτε.
10) Με το Κλειδί στο Χέρι (ΕΤ1 αρχές ‘90ς με τον Μπονάτσο): Για κάποιο περίεργο λόγο είναι το αγαπημένο μου τηλεπαιχνίδι όλων των εποχών. Στο στούντιο υπήρχε ως σκηνικό ένα τέλειο διαμέρισμα στο οποίο έμπαιναν διαδοχικά δύο ζευγάρια. Μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο έπρεπε να κάνουν δουλειές, να ανακαλύψουν κρυμμένα στοιχεία και να ανοίξουν μια πόρτα με το σωστό κλειδί. Μου θυμίζει ένα συγκεκριμένο καλοκαίρι στη Χαλκιδική.
11) Άνω Κάτω (Αντ1): Το πρώτο τηλεπαιχνίδι του Αντ1 (1989) με τον Άλκη Στέα και κάτι υπερμεγέθη τραπουλόχαρτα. Έπρεπε να μαντέψεις αν το επόμενο κλειστό τραπουλόχαρτο ήταν μεγαλύτερο ή μικρότερο από το ήδη ανοιχτό κοκ. Μπορεί απλά να ήμουν μικρός και αφελής, αλλά το θυμάμαι ως ανάλαφρο και ευχάριστο.